دستگیری جیب بر " بی آر تی "

به گزارش افکارنیوز، ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح چهارشنبه یکی از ماموران یگان ویژه پلیس پایتخت در مسیر محل کارش متوجه حرکات مشکوک مرد جوانی شد که انگشتان دستش را در جیب مسافران داخل اتوبوس می کرد.

او سپس متهم را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفت. فرد سارق که متوجه شده بودتحت نظر است بلافاصله در ایستگاه نواب از اتوبوس پیاده شد و سوار اتوبوس خط مقابل شده و به سمت تهرانپارس تغییر مسیر داد. مامور پلیس هم با یادداشت کردن شماره پلاک اتوبوس آن را در اختیار واحد گشت کلانتری نواب قرار داد.

ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب نیز با تعقیب اتوبوس از راننده آن خواستند توقف کند. سرانجام اتوبوس چند ایستگاه جلوتر از میدان انقلاب متوقف شده و ماموران موفق شدند جیب بر جوان را در حالیکه در لابه لای مسافرین پنهان و خود را از دید مامورین مخفی کرده بود دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

پس از انتقال متهم به کلانتری از وی بازرسی بدنی شد که تعدادی عابر بانک و کارت شناسایی کشف شد. در ادامه با مالک عابر بانک و کارت های شناسایی تماس گرفته شد. فرد مالباخته به محض دیدن متهم او را شناخت و گفت: «امروز صبح وقتی که می خواستم به محل کارم بروم این فرد کنار من در اتوبوس ایستاده بود مدام خود را به من نزدیک کرده با تنه های که به من می زد مرا وادار کرد تا جای خود را به او داده و از او فاصله بگیرم در نهایت در ایستگاه دانشگاه شریف از اتوبوس پیاده شدم و به محل کارم مراجعه کردم. وقتی که در محل کارم حاضر شدم متوجه شدم که مدارک شناسایی و کارت ساعت زنی ام به سرقت رفته است.»

متهم نیز در اعترافات خود بیان داشت: «مدارک شاکی را سرقت کردم تاکنون سرقت های زیادی که اغلب داخل اتوبوس های " بی آر تی " مسیر پارک سوار آزادی تا چهارراه تهرانپارس به شکل جیب بری است در ساعات پرتردد بین ۶ صبح الی ۸ صبح انجام دادم.»

سرهنگ عرب عامري، رئیس کلانتری نواب با اشاره به اينکه متهم در بازجويي هاي پليسي به بيش از ۱۰۰ فقره سرقت جيب بري در تهران و مشهد اعتراف کرده خاطرنشان کرد:پرونده متهم براي تحقيقات بيشتر و رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.