رييس پليسراه استان تهران با اعلام ريزش شديد برف و كولاك در محورهاي هراز و كرج - چالوس گفت: احتمال ريزش بهمن در اين محورها جود دارد.

به گزارش ایسنا سرهنگ شریفی، درباره آخرین وضعیت راه‌های استان تهران گفت: جاده هراز و محور کرج به چالوس به دلیل بارش برف و کولاک شدید همچنان مسدود است.

وی با بیان اینکه در جاده آبعلی و پیچ امامزاده هاشم کولاک شدید گزارش شده است گفت: ‌ به دلیل کولاک شدید و احتمال بروز تصادفات در این منطقه، تردد وسایل نقلیه سنگین و از ادامه مسیر برخی از خودروها جلوگیری شده است.

شریفی با بیان اینکه به دلیل کاهش برودت هوا بسیاری از مسافران و رانندگان در جاده آبعلی گرفتار شده‌ بودند ‌گفت: ماموران پلیس‌راه این افراد را به تهران یا مازندران برگشت داده‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به شدت ریزش برف و کولاک شدید احتمال ریزش بهمن در این جاده‌ها وجود دارد ‌گفت: احتمال ریزش بهمن در محور هراز و به ویژه محور کرج – چالوس وجود دارد.

سرهنگ سلطانیان رییس منطقه یک پلیس راهور تهران درباره آخرین وضعیت محور شمشک به دیزین در استان تهران به ایسنا گفت: این محور همچنان به دلیل احتمال ریزش بهمن مسدود و تردد در آن ممنوع است.

شاهین فتحی معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران به ایسنا گفت: ساعت ۱۶:۱۵ دوشنبه ریزش بهمنی در پیست آبعلی در جاده هراز گزارش شد.

وی به اعلام اینکه ریزش بهمنی در ارتفاعات شمشک گزارش شده است گفت: براساس گزارش‌های دریافتی ریزش بهمنی نیز در ارتفاعات پیچ امامزاده هاشم رخ داده است.

معاون امداد و نجات هلالاحمر استان تهران افزود: امدادگران سازمان امداد و نجات استان تهران براي ارزيابي ميزان بهمن و رهايي گرفتارشدگان احتمالي در اين بهمن راهي محل حادثه شدند.