کشف ۱۴۳ عدد علائم شیطان‌پرستی در آستارا

به گزارشافکارنیوز،نادر خورسند در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به چگونگی کشف علائم شیطان‌پرستی در آستارا، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در راستای مبارزه با اقلام ضد فرهنگی و اسلامی تعدادی از اصناف آستارا را مورد بازرسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در این بازرسی‌ها تعدادی از علائم شیطان‌پرستی کشف و ضبط شد افزود: مأموران در بازدید از صنوف این شهرستان تعداد ۹۲۹ حلقه سی‌دی غیرمجاز و مبتذل، ۲۷۹ ثوب لباس منقوش به تصاویر مبتذل و ۱۴۳ عدد علائم و نشانه‌های شیطان‌پرستی را کشف و ضبط کردند.

این مسئول با تصریح بر اینکه در این عملیات ۵۵ مانکن غیر متعارف نیز جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: در این راستا تعداد ۱۹ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط مربوطه پلمب شدند.

وی در ادامه از دستگیری سارق و کشف سه فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پاسگاه ویرمونی با انجام تحقیقات گسترده و پلیسی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی فرد مورد نظر شده و در یک عملیات سریع متهم را به همراه آلات جرم و برخی وسایل مسروقه دستگیر کردند.

خورسند با بیان اینکه متهم پس از دستگیری برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شد، اذعان کرد: متهم در بازجویی‌های خود به سه فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

به گفته وی، به دنبال اعتراف متهم مورد نظر تحقیقات در زمینه مالخر نیز به نتیجه رسیده و وی توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.