به گزارش افکارنیوز، حسین بیدمشکی عصر امروز با اشاره به انهدام باند سارقان کابل‌های برق و کشف ۲۸ فقره سرقت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق در خیابان‌های رجائی، شادی شهر مشهد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه به سرقت پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پایگاه شرق مشهد پس از تحقیقاتی گسترده و با توجه به سرنخ‌های موجود و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار به نام‌های عباس و حمید مظنون شدند.

بیدمشکی با بیان اینکه ۲۸ سرقت سیم و کابل در سطح شهر در این سرنخ‌های شناسایی شد، ‌خاطرنشان کرد: ماموران مبارزه با سرقت‌ سرانجام پس از شناسایی مخفیگاه این مجرمان سابقه‌دار آنان را با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این جریان مقادیر زیادی سیم و کابل برق به همراه وسایل و ادوات سرقت از قبیل سیم‌چین، ‌ انبر، قفلی، آچار و چاقو از مخفیگاه مجرمان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی یادآور شد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی در بازجوئی‌های به عمل آمده با توجه به شواهد و مدارک موجود به ۲۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق اعتراف کرد.

بیدمشکی گفت: ۱۸ نفر مالباخته در رابطه با این سرقتها معرفی شدند؛ همچنین پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.