به گزارشافکارنیوز،سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه حریق یک مجتمع مسکونی در ساعت ۱۱:۰۲ به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان دو ایستگاه ۲۷ و ۸۰ به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی کوچه محرابی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه‌داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل که یک ساختمان شش طبقه ۲۴ واحدی بود مشخص شد که یکی از واحدها در طبقه دوم به مساحت ۱۰۰ متر مربع کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحدهای دیگر است.

وی با بیان اینکه دود غلیظی نیز در پی این حادثه طبقات فوقانی ساختمان را در بر گرفته بود، به ایسنا گفت: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را به شکل همزمان آغاز کردند.

ملکی با بیان اینکه یک گروه از آتش‌نشانان ۲۰ تن از ساکنان این ساختمان را از میان دود خارج و به فضای باز منتقل کرده‌اند اظهارکرد: گروه دیگر عملیات اطفای حریق را به شکل همزمان آغاز کرده و پس از حدود یک ساعت شعله‌های آتش را در این واحد مسکونی به طور کامل مهار و اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان این ساختمان آسیب جدی وارد نشد، گفت: مالک این ساختمان حدود ۲۰ دقیقه پیش از وقوع این حادثه منزل را ترک کرده بود.

به گفته ملکی آتش‌نشانان در ساعت ۱۲:۱۵ به عملیات خود خاتمه دادند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتشنشانی تحت بررسی است به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک منزل از خاموش بودن لوازم گازسوز و برقی که احتمال خطرآفرینی در آنها وجود دارد، مطمئن شوند.