فیلمبرداری مخفیانه از کانال کولر

به گزارشافکارنیوز،متهم در بازجویی پلیسی اعتراف کرده، با انتشار تصاویر خصوصی زن همسایه، قصد داشته وی از شوهرش جدا شود تا بتواند با او ازدواج کند.

سرهنگ عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: زنی به پلیس فتای استان خراسان رضوی مراجعه و با طرح شکایتی عنوان کرد، تصاویر خصوصی اش در اینترنت و فضای مجازی قرار گرفته و او و خانواده اش دچار دردسر شده اند و نمی داند چه کسی و با چه هدفی این کار را کرده است.

عرفانی افزود: در تحقیقات از شاکی معلوم شد تصاویری که از وی در اینترنت قرار گرفته، مربوط به زمان هایی بوده که او تنها در خانه حضور داشته است.

مرد همسایه، متهم اینترنتی بود

وی یادآور شد: با شروع تحقیقات پلیس فتا معلوم شد متهم فراری در همسایگی خانه شاکی سکونت دارد.

بنابراین ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه مرد متهم شدند و او را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی افزود: متهم با اعتراف به انتشار تصاویر خصوصی زن همسایه شان در اینترنت، عنوان کرد، مدتی پیش به زن جوان علاقه مند شده و قصد ازدواج با او را داشته اما متوجه شده زن جوان متاهل است بنابراین تصمیم گرفته کاری کند که زن همسایه از شوهرش جدا شود و با او ازدواج کند.

اعتراف متهم

عرفانی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم یک روز به بهانه تعمیر کولر وارد خانه زن شاکی شده و دوربین فیلمبرداری را در کولر خانه وی جاسازی و چند روزی از زن همسایه فیلمبرداری کرده است سپس تصاویر خصوصی زن همسایه را در فضای مجازی و اینترنت قرار داده تا با این کار باعثجدایی زوج همسایه شود.

بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از وی ادامه دارد.