به گزارش افکارنیوز:علياكبر غيرتي در گفتگو با خبرنگار جامعه فارس با اعلام اين خبر اظهار داشت: تمام كساني كه داراي قبض وديعهگذاري عليالحساب حج تمتع تا تاريخ ۲۰ فروردين ۱۳۸۴ و همچنين تمام متولدين سال ۱۳۱۰ و ماقبل كه داراي قبض وديعهگذاري عليالحساب در يكي از شعب بانك ملي ايران تا تاريخ ۲۹ اسفند ۱۳۸۶ باشند، ميتوانند از روز ۲۵ فروردين ۱۳۹۰ ماه جاري براي نامنويسي به كاروانها مراجعه كنند.

وی افزود: اسامی مدیران کاروان‌های حج سال جاری به همراه هزینه‌های مربوطه در اکثر استان‌ها از روز سه‌شنبه ۲۳ فروردین در روزنامه‌های محلی و در استان تهران نیز روز چهارشنبه ۲۴ فروردین در جراید کثیرالانتشار به چاپ می‌رسد.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: واجدان شرایط تشرف به حج تمتع امسال می‌توانند پس از اعلام اسامی مدیران، به‌صورت غیر‌حضوری از منازل خود و با استفاده از پایگاه اینترنتی http: / / WWW. haj۹۰. haj. ir کاروان و مدیر مورد‌نظر خود را انتخاب و یا با مراجعه به یکی از مدیران کاروان‌ها به آدرس دفاتر زیارتی مربوطه در کاروان مورد‌نظر نام‌نویسی کنند.

غيرتي با تذكر اين نكته كه گذرنامه بينالمللي واجدان شرايط تشرف نبايد داراي اعتبار كمتر از ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ باشد از كساني كه فاقد گذرنامه هستند و يا اعتبار گذرنامه آنان پايان پذيرفته خواست تا نسبت به دريافت و يا تمديد مهلت گذرنامه خود از هماكنون اقدام كنند.