چندي پيش صاحب يك آژانس مسافرتي با حضور در شعبه ۱۲ بازپرسي دادسراي ناحيه ۲ تهران از كارمند خطاكارش شكايت كرد.

به گزارش جام جم، شاکی به بازپرس طوفانی گفت: در دبی با شراکت یک مرد عرب هتلی را راه‌اندازی کردم و دخترم نیز در اداره هتل به من کمک می کرد. به خاطر اعتماد به یکی از کارمندان هتل، امور مالی و اداری هتل را به وی واگذار کردم.

شاکی یادآور شد: چند ماه پس از شراکتم با مرد عرب، او طی تماسی گفت که پولی به حسابش واریز نشده و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، معامله را فسخ خواهد کرد.

در پی این موضوع، از کارمندم علت را جویا شدم که ادعا کرد پول‌های شریکم را طبق توافق پرداخت کرده و مرد عرب قصد اخاذی دارد. شاکی افزود: با بررسی وضعیت حساب بانکی‌ام، متوجه شدم فردی ناشناس با جعل امضای من و همسرم ۳۰۰ میلیون تومان از حسابمان برداشت کرده است. به کارمندم فرهاد ظنین شده و با او تماس گرفتم و تا علت را جویا شوم، اما او ناپدید شده بود.

با طرح شکایتی از او در اداره پلیس دبی، کارمندم تحت‌تعقیب قرار گرفت تا این‌که چند روز پیش متهم فراری که به تهران بازگشته بود، به آژانس مسافرتی‌ام آمد و پس از تهدید من و اعضای خانواده‌ام، دوباره ناپدید شد.

در پی شکایت این مرد، متهم فراری تحت تعقیب قرار گرفت. جستجوی پلیسی در این باره ادامه داشت تا این‌که ۲ هفته پیش شاکی با حضور دوباره در مرکز پلیس تهران بیان کرد متهم فراری یک سایت غیراخلاقی به نام دخترم راه‌اندازی کرده و با هک کردن ایمیل وی، نشان صندوق پستی اینترنتی ۵۲۰ نفر از دوستان، اقوام و همکاران دخترم را به دست آورده و عکس‌های خصوصی فرزندم را همراه متنی دروغین برای آنها ارسال کرده است. با طرح این شکایت، پرونده در اختیار اداره ۱۳ آگاهی تهران قرار گرفت و در ادامه معلوم شد گفته‌های شاکی صحت دارد.

جستجو برای دستگیری مرد شیاد ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش ماموران، متهم فراری فرهاد را که با گذرنامه جعلی وارد کشور شده بود، در تهران شناسایی و دستگیر کردند. با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی در بازجویی به سرقت پول‌های شاکی اعتراف کرد. متهم به سرقت ادامه داد: برای تصاحب هتل شاکی، او را فریب داده، اعتمادش را جلب کردم و در هتل مشغول کار شدم. سپس ۳۰۰ میلیون تومان از حساب مالی‌اش را سرقت کردم و با این پول با ۲ مرد عرب در دبی کارواش راه‌اندازی کردم. از پول‌های سرقت‌شده برای مادرم هم خانه خریدم و به تعدادی از اقوام پول قرض دادم.

متهم اضافه كرد: همچنين با جعل هويت صاحب هتل ـ كارفرمايم ـ دسته چكي از بانكي در دبي گرفتم و با آن با مردم معامله و از آنها كلاهبرداري كردم. وقتي پي به شكايت كارفرمايم بردم، در خانه دخترش در دبي يك دوربين فيلمبرداري و عكاسي نصب و مخفيانه فيلم و عكس تهيه كردم. سپس با راهاندازي يك سايت غيراخلاقي، تصاوير خصوصي را به ۵۲۰ نفر كه با خانواده شاكي آشنايي داشتند، ارسال و در تماسهاي تلفني، شاكي و دخترش را به مرگ تهديد كردم. بنا بر اين گزارش، متهم با قرار قانوني بازپرس طوفاني، رئيس شعبه ۱۲ دادسراي ناحيه ۲ تهران روانه زندان شد.