به گزارش افکارنیوز، حیوانات، دنیای پیچیده ای دارند به طوری که می توان آن ها را به دسته های مختلف تقسیم کرد. برای مثال حیوانات ترسناک، درنده، جالب و … از جمله این دسته ها هستند. در دسته درنده ها می توان حیواناتی را پیدا کرد که به راحتی قابلیت کشتن انسان ها را دارند و می توان به شیر یا مار اشاره کرد.

گاهی برخی از حیواناتی که ما آن ها را بی آزار میدانیم بسیار درنده می شوند و حتی به هم نوعان خود نیز رحم نمی کنند. این حیوانات به ظاهر جالب و ساده هستند ولی می توانند انسان ها و حتی حیوانات دیگر را خیلی سریع بکشند.

** پلیکان

پلیکان یکی از پرنده هایی است که چهره ای بامزه و جالب دارد و با داشتن نوکی بزرگ بازهم به هیچ عنوان خطرناک به نظر نمی رسد، اما یک قاتل باورنکردنی است. همان نوک بزرگ که به نظر تنها برای شکار ماهی است می تواند گاهی به قدری خطرناک باشد که گردن یک انسان را خرد کند. تا به حال تعدادی قتل به نام این پرنده ثبت شده است و حتی شنیده شده است که پلیکان ها توانایی کشتن یک پنگوئن امپراطور را نیز دارند.

** موش

یک حیوان جالب ولی بسیار ترسناک و چندش آور که بسیاری از مردم دنیا از آن ترس دارند نیز می تواند در لیست قاتلین باورنکردنی قرار بگیرد. شاید در انیمیشن های تلویزیونی دیده باشید که موش ها می توانند گربه ای را از پای در بیاورند و باید بدانید این امر در واقعیت نیز وجود دارد. موش توانایی گرفتن گازهای شدید را دارد و اگر بتواند ۵ بار یک مار افعی را گاز بگیرد مار سریع جانش را از دست می دهد همچنین برای انسان نیز ۱۰ گاز موش کافی است تا از پا در بیایید.

** سنجاب

سنجاب ها با دم های پشمالو و بامزه ای که دارند در میان حیوانات از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند ولی همین سنجاب ها دندان های نابودکننده ای دارند. گازهای محکم سنجاب می تواند بخشی از گوشت بدن را جدا کند و این گاز می تواند حیوانی در اندازه یک سگ را نیز از پای در بیاورد. در یک مورد کودکی سه ساله بر اثر دعوا با سنجاب ها به بیمارستان منتقل شد که البته با توجه به جراحات شدید نجات پیدا کرد.

** مرغ

مرغ حیوانی کوچک است که به ما فایده های فراوانی می رساند اما شاید هیچگاه عصبانی شدن آن را هم نبینید، ولی بدانید مرغ ها نیز می توانند خطرناک باشند و تا به حال پرونده های خاصی از آن ها برای کشتن حیوانات دیگر و حتی انسان ها به وجود آمده است. مرغ ها با استفاده از نوکشان قتل را انجام میدهند. مرغ یا خروس زمانی که عصبانی شود شروع به نوک زدن می کند و معمولا مجروحین تا زمان مرگ خونریزی می کنند.

** قو

قو در میان پرندگان به حساب می آید و بسیار هم زیبا و چشم نواز است و شاید به نظر شما خیلی هم خطرناک نباشد ولی باید بدانید که این پرنده در میان کشنده ترین حیوانات قرار دارد. قو پرنده ای است که به آرامی در آب حرکت می کند اما اگر تصمیم بگیرد انسانی را بکشد با سرعت او را خفه می کند و یا با نوکش ضربه های سختی را وارد می کند که می تواند در دم انسان ها را بکشد. تا به حال در چندین باغ وحش نمونه هایی از این قتل ها بوده است.