قالیباف: برنامه‌ام را به روحانی ارائه می‌کنم

به گزارش افکارنیوز،دکتر محمد باقر قالیباف در جریان بازدید از پروژه بزرگراه طبقاتی صدر اظهار کرد: ما بر اساس قولی که دادیم پروژه صدر را مردادماه به پایان می رسانیم و با تمام ظرفیت از این بزرگراه بهره برداری خواهد شد.

شهردار تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که از کی مجددا شروع به کار کردید گفت: از روز شنبه کارم را در شهرداری تهران از سر گرفتم.

وی خاطرنشان کرد: پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر ۱۱ کیلومتر است که یک کیلومتر آن و بخشی از کارهای نهایی مانند تجهیزات، روشنایی، امکانات و غیره باقی مانده که امیدواریم در مرداد ماه آن را به پایان برسانیم.

شهردار تهران با بیان اینکه روند کار طبق زمان بندی بوده است، اظهار کرد: به طور حتم وقتی مردم از اینجا عبور می کنند مشاهده می کنند که کار با حداکثر ظرفیت خود در حال پیشروی است.

قالیباف گفت: کارها در شهرداری تهران طبق روال پیش می رود و در این ۲۰ روزی که نبودم، دوستان و همکاران با جدیت کار را دنبال کردند و چون کار سیستمی پیش می رود هیچ خللی به آن وارد نشده است.

وی با بیان اینکه ما هرجا که باشیم قصدمان خدمت است و هدف همه این بوده که باری را از دوش مردم برداریم، تصریح کرد: وقتی رقابت ها تمام می شود رفاقت ها آغاز می شود و تلاش همه ما این است که گره ای از مشکلات مردم باز کنیم. فضا نیز باید فضای همکاری و رفاقت ها باشد.

قالیباف در ادامه با اشاره به جلسه امروز خود با رئیس جمهور منتخب گفت: یکی از صحبت هایی که در جلسه با دکتر روحانی مطرح شد این بود که بنده برنامه خود را به طور کامل ارائه کنم و ایشان هم از آن استفاده خواهند کرد.