بولتن نیوز نوشت: اخیرا یکی از عناصر فعال سینما که اتفاقا در بسیاری از پروژه های سینمایی هم حضور فعالی دارد به بهانه روز سیزده به در در ویلای شخصی خود در جاجرود اقدام به برپایی پارتی آن هم به سبک دیسکوهای غربی نموده است.

(م. م) که برای این مراسم خود از بسیاری از بازیگران و چهره های مطرح سینما دعوت کرده بود با تهیه مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی که اخبار دریافتی حکایت از قیمت چندین میلیونی این مشروبات می کند مراسم رقص و آواز را در ویلای خود ترتیب داده است.

در حالی که این فرد با استفاده از ارتباطات خود در حوزه سینما این پارتی را به صورت مختلط ترتیب داده بود بسیاری از بازیگران و ستارگان سینما با حضور در این مراسم به سرو مشروبات الکلی پرداختند و برخی از آن ها بقدری در این کار افراط کردند که پیشنهادات بی شرمانه ای به برخی از حاضرین ارائه کردند.

اما نکته قابل در این افتضاح اخلاقی که از نخستین ساعات بعد از ظهر روز سیزده فروردین ماه تا نیمه های شب روز بعد به طول انجامید حضور کارگردان مشهور سینما و تیم بازیگران فیلم جدیدش که هم اکنون نیز روی پرده است در این پارتی شبانه بود.

گفتنی است در این مراسم که به نوعی یک رسوایی اخلاقی برای حاضرانش به شمار می آید پ – م، ل - ح، ش - ح، ت - ع، م - ح، ل - ر، پ - د، م - ص، و برخی دیگر از فعالین سینمایی نیز حضور داشته اند.