ایران نوشت: معمای ناپدید شدن مرموز مرد بساز بفروش پس از یک ماه با کشف جسدش در صندوق عقب خودروی رها شده در خیابان حل شد. عصر یکشنبه- ۲۸ فروردین- مرد جوانی در تماس با پلیس، از انتشار بوی تعفن شدیدی خبر داد که از خودروی پژو ۲۰۶ رها شده در کنار خیابان بوستان قیطریه به مشام میرسید. دقایقی بعد مأموران کلانتری که برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شده بودند، صندوق عقب خودرو را گشوده و با جسد مرد میانسالی روبهرو شدند. قاضی رسولی- بازپرس کشیک ویژه قتل- نیز به دنبال اطلاع از جنایت، همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران خود را به محل مورد نظر رساندند.
نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد دست‌کم ۵ روز از زمان مرگ گذشته است. به همین خاطر مشاهده آثار ضرب و جرح یا خفگی روی پیکر مقتول قابل تشخیص نبود. بنابراین بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. کارآگاهان نیز در شاخه دیگر تحقیقات مالک خودرو حسن - ۵۰ ساله - را شناسایی کردند. وی از حدود یک ماه قبل به طرز مرموزی ناپدید شده و خانواده‌اش نیز در جست‌وجویش بودند بنابراین خانواده وی جسد را شناسایی کردند.
پسر مقتول گفت: پدرم در کار ساخت و ساز ساختمان بود و وضع مالی خوبی داشت اما از یک ماه قبل به طور ناگهانی ناپدید شد. کارآگاهان در بررسی پرونده فقدانی متهم دریافتند چند روز پس از ناپدید شدن حسن، زن جوانی که خود را از بستگان حسن معرفی کرده بود با مراجعه به شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران گم شدن وی را خبر داده بود. پس از این شکایت پرونده‌ای در این‌باره تشکیل شد. در ادامه تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی قاضی سلیمانی - دادیار شعبه دوم - با توجه به اظهارات ضد و نقیض زن جوان دستور بازداشت وی را صادر کرده بود. اما وی همچنان منکر اطلاع از سرنوشت حسن بود. اما پس از کشف جسد پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیم جنایی پایتخت تلاش برای حل معمای جنایت را در دستور کار دارند.