فال روزانه، شنبه ۲۲ تیر

به گزارش افکارنیوز، امروز ایده های جدیدی برای افزایش درآمدتان به خصوص در مورد شغل دوم ناگهان به ذهنتان می رسد که در ابتدا نامطمئن و مبهم به نظر می رسد. شک و تردیدها می توانند نقشه هایی که دیروز آماده و مطمئن به نظر می رسیدند را خراب کنند.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز رمانس و مسائل عشقی ذهن شما را پر کرده است. و البته مرومکن است لزوماً چیزهای مثبتی به ذهنتان نرسد. تردیدها و شک هایی به ذهنتان خطور می کند و فکرتان را مشغول می کند. آیا شریک زندگی و عشقتان هم همین احساسات را دارد؟ ارتباط مستقیم با فرد موردنظر ممکن است هنوز زود باشد، پس بهتر است که سعی کنید واقع بین باشید و با واقع گرایی در مورد این موقعیت قضاوت کنید. امروز به نحوی آزرده خاطر می شوید و اکنون بهترین و مناسب ترین زمان برای عشق و رمانس نیست. بهتر است که به کارهایی بپردازید که حواس شما را پرت می کنند و شما را تشویق به استفاده از انرژی تان می کنند. ملاقات کردن با دیگران در این زمان به معنای ایجاد رابطه ای مثبت است که می تواند در هفته آینده توسعه یابد. سعی کنید امروز در مسئله ای که در محل کارتان پیش می آید دخالت نکنید. تمام تلاشتان را بکنید تا به دور از مشاجرات و جر و بحثهای مربوط به شکست خوردن یک پروژه بمانید. شما چیزهای مهمتری دارید که نگرانشان باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

حرف های نسنجیده و عدم صمیمین از سوی یک دوست یا همکار باعثمی شود از خودتان بپرسید که آیا او از دست شما عصبانی است یا خیر. نگذارید شک و تردید شما موجب دیوانه شدنتان شود. این فرد احتمالاً مشکلات خودش را دارد و ذهنش مشغول است. سعی کنید فوراً جوابش را ندهید تا برخوردی جدی صورت نگیرد. کمی صبر و دلسوزی از خود نشان دهید. امروز شاید وسوسه شوید که آزردگی های خود را در مورد رابطه فعلی خود به زبان آورید. ولی امروز این چیزها رو می آیند و مطرح می شوند. پس قبل از آنکه از عصبانیت سرخ شوید و دعوا راه بیندازید، تا ده بشمارید و مشکلات خود را با صحبت کردن و با منطق حل کنید. تیمی که در محل کار با آن کار می کنید تا وقتی که شما رهبری تیم را در مورد جنبه ای از پروژه به عهده نگیرید نمی تواند وارد مرحله بعدی شود. امروز باید دل به دریا بزنید و تصمیمات جسورانه ای بر مبنای قضاوت درست و توانایی های رهبری بگیرید. بدین ترتیب موفق خواهید شد.

فال روزانه متولدین خرداد

شاید کسی زنگ بنزد و بخواهد مشکلاتش را با شما در میان بگذارد. حساسیت و مهربانی و دلسوزی شما باعثمی شود که افرادی نیاز به محبت و توصیه و مشاوره دارند را به سمت خود جذب کنید. شما این افراد را ناامید نمی کنید و دست رد به سینه آنها نمی زنید. این را به عنوان پیامد طبیعی گوش شنوای خوبی داشتن بپذیرید. البته نباید بگذارید که ماجراها و داستان های غم انگیز آنها شما را نیز ناامید و اندوهگین کند. شاید امروز متوجه شوید که مشکل یا مانع خاصی نمی گذارد که آن فردی که به شدت به او اهمیت می دهید را بهتر بشناسید. شرط احتیاط در آن است که انگیزه های خود از ایجاد این رابطه را بفهمید و به آنها فکر کنید. امروز حس می کنید روی فرم کاری خود نیستید و این اصلاً اشکالی ندارد. نترسید و به دیگران اعتراف کنید که بعضی کارها حس بد و ناراحت کننده ای دارند. سعی کنید امروز خود را وقف چیزی کنید که با توانایی ها و استعدادهای شما هماهنگی بیشتری دارد. این بهتر از تظاهر کردن است.

فال روزانه متولدین تیر

تردید در مورد پول امروز ذهن شما را درگیر می کند. شما شک و تردیدهایی در مورد درآمد فعلی خود دارید، به خصوص اگر شغل آزاد دارید. مواظب باشید که خودتان را به خاطر این قضیه دیوانه نکنید. تردید و عدم قطعیت شما باعثمی شود که موقعیت فعلی خیلی جدی تر از آنچه هست به نظر برسد. سعی کنید واقع گرا باشید. اگر این نگرانی ها واقعی باشند باید راهی برای کاهش دادن آنها پیدا کنید و انرژی خود را برای نگرانی هایتان هدر ندهید. شما شاید امروز حال و هوای مهمانی و جشن و سرور نداشته باشید و علتش هم انرژی امروز است. احتمالاً ترجیح می دهید که راه گریزی برای خود بیابید و جای دنجی بروید و چای یا شکلات داغ بنوشید. اگر بتوانید امشب بیرون بروید از انرژی ای که در درونتان هست تعجب می کنید. شما خیلی بیشتر از آنچه تصور کنید انرژی دارید و ممکن است کسی را تحت تأثیر قرار دهید. امروز استعداد عظیم خود به عنوان لیدر را در بر بگیرید. ساکت در گوشه ای ننشینید و فکر کنید که باید کارتان را به نحو دیگری انجام دهید. زمان بسیار خوبی برای شماست تا بیشتر حرف بزنید و نقاط قوت خود در مورد پروژه فعلی را ثابت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

شریک زندگی شما امروز ساکت به نظر می رسد. شاید شما یکی دو روزی از هم خبر نداشتید. اگر بگذارید چنین اتفاقی بیفتد این می توانید شروع شک و تردیدها باشد و شما از خودتان بپرسید که شاید او دیگر به شما اهمیت نمی دهد و برای همیشه از پیش شما رفته است. سعی کنید واقع گرا باشید. آیا او در حال حاضر نگرانی هایی دارد؟ شاید دلیل رفتنش همین بوده است. نگرانی همیشه موجب وخیم تر شدن اوضاع می شود. شما و شریک زندگی تان بخاطر ایده های متفاوت در مورد پروژه فعلی اختلاف نظر دارید. شاید هیچ راه سریعی برای رسیدن به توافق وجود نداشته باشد و هر کدام از شما روش خودتان را داشته باشید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به هم فرصت بدهید و بعداً در این مورد صحبت کنید. امروز با فردی در محل کارتان دعوای قدرت خواهید داشت و این دعوا به راحتی حل و فصل نمی شود. حتی اگر هرگز با این فرد رو در رو نشده بودید، انرژی او فشار زیادی بر شما می آورد. سعی کنید آرام باشید و به کل قضیه نگاهی بیندازید.

فال روزانه متولدین شهریور

ایده های احتمالی برای پروژه های هنری امروز به ذهنتان خطور می کنند و بعضی از آنها مبهم هستند و هنوز نمی توانید آنها را بیان کنید. شما باید از طریق فعالیت هنری جنبه معنوی تان را نشان دهید، و امروز دقیقاً می دانید چطور از پس آن برآیید. زیاد پافشاری نکنید. کار دیگری برای انجام دادن پیدا کنید و آن کار را به مدتی بعد موکول کنید. از نتایج نهایی آن تعجب خواهید کرد. عشق و رمانس امروز انگار وجود ندارد. اگر از عشقتان خیلی ناراحت و آزرده دل هستید، شاید زمان آن رسیده که به این فکر کنید که از این رابطه واقعاً چه می خواهید. این به شما کمک می کند بفهمید که چرا احساس ناآرامی می کنید و به شما دید بهتری خواهد داد. کار تیمی جنبه مهمی از کار شما در محل کار است. امروز از دیگران مشورت و راهنمایی بخواهید. کاری که شما انجام می دهید چیزی نیست که به تنهایی بتوانید آن را انجام دهید. از کسی که قبلاً این راه را رفته است کمک و راهنمایی بگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

یک دوست نزدیک یا شریک رمانتیک امروز خیلی ساکت و آرام به نظر می رسد و نمی خواهد با شما حرف بزند. شاید از خودتان بپرسید که آیا این فرد از شما عصبانی است یا شما چیزی گفته اید یا کاری کرده اید که او را ناراحت کرده است. این احتمال هست که آنچه او را آزار می دهد بیشتر به کار، خانواده یا پول مربوط باشد نه شما. فقط باید زمانی که لازم است در کنارش باشید. شما امروز نمی توانید تمرکز و تعادل خود را حفظ کنید، و در صحبت با عشقتان شاید دعوا کنید. شاید حس کنید که این وسط او فقط سود می برد و شما هستید که دائماً طرف ضرر کننده هستید. اگر به همدیگر زمان بدهید و خوب تا هر کدامتان خوب و با دقت در مورد همه چیز فکر کنید همه چیز درست می شود. امروز باید توانایی های خود را در محل کار نشان بدهید. چه در حال کار کردن روی رزومه خود باشید چه به مصاحبه کاری بروید یا با رئیستان ملاقات کنید، نباید نقاط قوت خود را فراموش کنید.

فال روزانه متولدین آبان

احتمال پیگیری فرصت های کاری جدید، شاید با درآمد بیشتر، باعثمی شود شک و تردیدهایی در میان اعضای خانواده پیش آید. آنها شاید از این بترسند که شما زمان کمتری برای آنها داشته باشید. مهم است که به آنها دلگرمی بدهید، و نگرانی های آنها با دلگرمی شما کمتر می شود. باید به آنها ثابت کنید که در کنارشان هستید. این شک های شما و آنها را کمتر می کند. شما باید در نحوه ابراز احساسات خود خیلی مراقب باشید. شاید بخاطر موج ناراحتی و آزردگی خیلی عصبانی و سرخ شوید و همه ناراحتی ها و غم های خود را یک دفعه بروز دهید. بهتر است که صبر کنید تا احساس آرامش بیشتری بیابید و بعد حرف بزنید. زمان خوبی برای شماست تا فاز جدیدی را در محل کارتان آغاز کنید. یادتان باشد که این لازم نیست که قدم بزرگی باشد. حتی تغییر کوچکی نیز می تواند بسیار مؤثر واقع شود. نقطه آگاهانه جدیدی را آغاز کنید و عادت یا رسم جدیدی را در مورد کارتان آغاز کنید.

فال روزانه متولدین آذر

نگرانی ها در مورد یکی از اقوام که خیلی دور از شما زندگی می کند امروز شما را خراب می کند. این موضوع که نمی توانید با تلفن یا ایمیل به او دسترسی داشته باشید نیز کمکی به شما نمی کند. باید با دوستان مشترک خود تماس بگیرید تا به شما اطلاعات لازم را بدهند. شرایط شاید کاملاً هم ناراحت کننده و بد نباشد. احتمالاً چیز بزرگ و خاصی نیست که نگرانش باشید، ولی باید این اخبار را بشنوید. تلاشتان را ادامه دهید. انرژی امروز نشان می دهد که زمان آن رسیده که شما طعم آزادی را بچشید. شما و عشقتان هر دو باید بیرون بروید و به کار خودتان برسید و از رسیدگی به نیازها و خواسته های خود لذت ببرید. این یعنی دوباره هم را می بینید و احساس رضایت و طراوت بیشتری خواهید کرد و از معاشرت و مصاحبت با هم بهره مند خواهید شد. امروز مطلبی که باید ارائه دهید بسیار مهم است. لباس خوبی بپوشید و اعتماد به نفس و نیروی بالای خود را نشان دهید. حتی اگر احساس اعتماد به نفس نمی کنید تظاهر کنید. هیچ کس فرق بین این دو را متوجه نخواهد شد. سرتان را بالا بگیرید و جلو بروید.

فال روزانه متولدین دی

چکی که منتظرش بودید هنوز نرسیده است و شما نمی توانید با فرستنده آن تماس بگیرید. شاید نگران شوید که آیا به دستتان خواهد رسید یا خیر. خودتان را سر هیچ و پوچ خسته و ناراحت نکنید. این تأخیر مشکل دائمی ایجاد نمی کند و فقط شما را عصبانی و ناراحت می کند. صبر داشته باشید، پولتان می رسد. امروز شاید اختلافی بین شما و عشقتان پیش بیاید. شما دو نفر مدت زیادی می خواستید با هم حرف بزنید و فرصتش را نداشتید و با مسئولیت ها و فشارهایی که بر شما تحمیل می شود چنین فرصتی به شما دست نداده است. ولی حالا آرامش کافی برای صحبت کردن و رسیدن به جایی که می خواهید را دارید. امروز در محل کار خلاقیت به خرج دهید. منتظر دیگران نباشید تا به شما چراغ سبز بدهند. خودتان کنترل اوضاع و شرایط را به عهده بگیرید. دلیلی ندارد که مدت طولانی تری منتظر باشید فقط بدین دلیل که دیگران تعلل می کنند. از این فرصت برای حرکت رو به جلو و پیشرفت بیشتر استفاده کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما ناگهان موج عظیمی از محبت فردی را دریافت می کنید که به تازگی با او آشنا شده اید. فانتزی های مربوط به آینده وارد ذهن شما می شوند و می آیند و می روند. از طرفی این حس خیلی خوبی است و از طرفی دیگر شک و تردیدهایی به ذهنتان خطور می کند. آیا این فرد هم همین حس را دارد؟ شاید هنوز خیلی زود باشد که نگران این چیزها باشید. به خودتان فرصت بدهید تا او را بهتر بشناسید. امروز بهترین روز برای صحبت کردن با عشقتان نیست. بهتر است که با همدیگر کار هیجان انگیزی انجام دهید که به هر دوی شما کمک کند کمی حواستان پرت شود و انرژی تان مصرف شود. با هم بیرون بروید و خودتان را رها کنید. ریسک پذیر باشید و گذشته از همه اینها خوش بگذرانید. روزهای بعد می توانید صحبت کنید. امروز در محل کار مراقب باشید که پا روی دم کسی نگذارید. در تلاش برای بدست آوردن کنترل امور و انجام درست کارها، شاید یکی از همکارانتان را ناراحت کنید. قبل از آنها در محل کار از مرزهای خود رد شوید دوبار چک کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ایده های جدیدی برای افزایش درآمدتان به خصوص در مورد شغل دوم ناگهان به ذهنتان می رسد که در ابتدا نامطمئن و مبهم به نظر می رسد. شک و تردیدها می توانند نقشه هایی که دیروز آماده و مطمئن به نظر می رسیدند را خراب کنند. نگذارید این اتفاق بیفتد. با دیگران حرف بزنید و ببینید که کدام کار درست و کدام نادرست است. بعد روی نقشه های قبلی تمرکز کنید و پیش بروید. قطعاً نمی خواهید فرصت های خوب را از دست بدهید. امروز بهترین روز برای بیرون رفتن و رفتن سر قرار نیست. فرد موردنظرتان شاید آن فردی نباشد که انتظار داشتید و امیدوار بودید ولی در عین حال انی فرد برایتان بسیار جالب است و شما او را شگفت انگیز می یابید و دوست دارید بیشتر او را بشناسید. به زندگی و عشق فرصت دیگری بدهید! شما امروز در محل کار تأثیر بزرگی بر دیگران دارید. از این به نفع خود استفاده کنید. شما توانایی درست کردن تیم خوبی از همکاران مطمئن را دارید. اگر لازم شد کارهایتان را به افراد دیگری واگذار کنید. شما بیشتر از آنچه تصورش را بکنید می توانید موفق باشید.