به گزارشافکارنیوز،اوایل فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی شهرستان زنجان از کشف جسد مرد میانسالی در حوالی جاده دندی باخبر شدند.

ماموران پس از حضور در محل در بررسی‌های اولیه احتمال مرگ مرد ناشناس بر اثر تصادف را مطرح کردند، اما در ادامه با بررسی دقیق صحنه و شدت جراحات وارد شده به مرد میانسال احتمال مرگ بر اثر تصادف کمرنگ شد. ماموران در ادامه احتمال قتل و صحنه‌سازی برای تصادف را مطرح کرده و به تحقیق در این رابطه پرداختند.

در شاخه دیگری از تحقیقات نیز هویت مقتول به نام محمد ۴۸ ساله شناسایی شد. محمد در روستایی در نزدیکی محل کشف جسد زندگی می‌کرد و همسر و دو فرزند داشت. کارآگاهان در نخستین گام همسر مقتول را به اداره آگاهی احضار کردند که او در بازجویی‌ها منکر هرگونه اطلاعی از مرگ همسرش شد. اظهارات متناقض این زن که نیلوفر نام دارد، باعثشد که ماموران به او مشکوک شده و تحقیقات را به روی او متمرکز کنند.

بررسی‌های پلیسی نشان داد نیلوفر با یکی از اهالی روستا به نام ناصر ارتباط پنهانی دارد، با کشف این سرنخ ناصر دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد. او در بازجویی‌ها با انکار هر گونه دست داشتن در مرگ محمد اظهار داشت: محمد با مشکلات مالی در زندگی‌اش روبرو بود و من به او و خانواده‌اش کمک مالی می‌کردم. ناصر در حالی منکر ارتباط با نیلوفر بود که ماموران با کشف سرنخ‌هایی در این زمینه او را دستگیر و دوباره تحت بازجویی قرار دادند.

مرد جوان که دیگر راهی برای فرار از حقیقت نداشت، لب به اعتراف گشود و گفت: من از مقتول پول طلب داشتم و او از پس دادن این پول امتناع می‌کرد، از سوی دیگر من و نیلوفر به یکدیگر علاقه داشتیم و محمد سد راه رسیدن ما بهم بود، به همین خاطر روز حادثه محمد را سوار ماشینم کردم و در میان راه دوباره موضوع طلبم را مطرح کرده و از او خواستم پولم را بدهد. بر سر این موضوع باهم درگیر شدیم و او از ماشین پیاده شد من هم برای انتقام چند بار با خودرو از روی او رشد شده و وقتی از مرگش مطمئن شدم جسدش را داخل صندوق عقب گذاشته و در محلی خلوت رها کردم.

سرهنگ طلوعی رئیس پلیس آگاهی زنجان با اعلام این خبر گفت: پس از اعترافات ناصر، ماموران نیلوفر را دستگیر کردند که او هم در بازجویی‌ها به ارتباط پنهانی با متهم ردیف اول و اطلاع از ماجرا اقرار کرد.

وي افزود: پس از تکميل بازجوييها و بازسازي صحنه قتل متهمان با قرار قانوني روانه زندان شدند.