افکار

شای هورای ۳۴ ساله یکی از معدود افراد خوش شانسی است که خیلی زود متوجه شد از زندگی اش چه می خواهد.

به گزارش افکارنیوز، شای هورای شناخته شده ترین فرد به عنوان پسر کش لاستیکی است، بهتر است بگوییم یکی از غیر عادی ترین هنرمندان است.

او در طول شغل منحصر به فرد خود چندین کش لاستیکی محکم را به گونه ای از روی اجزای صورتش عبور می داد که شبیه هیولاهای عجیب و غریب در فیلم های ترسناک به نظر می رسید و جالب اینجاست که بچه ها بسیار او را دوست داشتند.

شای هورای ۳۴ ساله یکی از معدود افراد خوش شانسی است که خیلی زود متوجه شد از زندگی اش چه می خواهد.

این جوان نیوزلندی که در میان کش های لاستیکی فروشگاه والدینش بزرگ شده است و از آنها برای ایجاد شخصیت های کارتونی مورد علاقه اش مثل کاراگاه گجت استفاده می کرد.

وقتی که او ۱۲ ساله بود فهمید که به صحنه نمایش تعلق دارد و باید مخاطبان را سرگرم کند. او بهترین لحظات زندگی اش را با انجام کارهای عجیب و غریب گذرانده است.

اگرچه شای هورای در زمینه های دیگری تخصص داشت ولی به عنوان شخصیت پسر کش لاستیکی در سطح بین المللی مشهور شد.

توانایی او در استفاده از کش های لاستیکی برای تبدیل چهره اش به شکل های مختلف خارق العاده بود و برای نمایش کارهای منحصر به فردش به ۲۵ کشور مختلف جهان سفر کرد.

کارهای او مردم را سرگرم می کرد و با اینکه می توانست از طریق این کار ثروتمند شود ولی همیشه می گفت من برای پول این کارها را انجام نمی دهم و فقط می خواهم لبخند را بر روی لب مردم بیاورم.

او مدتی بر روی صحنه حاضر نشد و مشغول تمرین برای زدن رکورد جهانی در استفاده از بیشترین کش لاستیکی بر روی صورت در کمتر از ۱ دقیقه بود.

در سال ۲۰۱۱ او موفق شد با استفاده از ۷۸ کش لاستیکی در سراسر چهره اش، گردش خون را در صورت خود متوقف کند، کاری که تابحال هیچکس شبیه آن را انجام نداده است.


کد خبر: 248156