به گزارش افکارنیوز، برای آنکه فردی بتواند وارد نیروی پلیس شود باید از آزمایش های مختلف عبور کرده و قدرت خود را در رشته های مختلف نشان دهد. معمولا آموزشگاه های پلیس از مناطق نظامی و شرایط سخت برای تربیت پلیس های نمونه استفاده می کنند.

با وجود متدهای ثابت، پلیس چین این روزها راهی جدید برای آموزش نیروهای نظامی خود پیدا کرده است تا پلیس ها از همه نظر تربیت شده و حتی افکار آن ها نیز قوی شود. آموزشگاه های پلیس چین این روزها از ساختمان های جن زده یا خانه ارواح برای آموزش نیروها استفاده می کنند.

در این کشور ساختمان های رها شده و خالی از سکنه بسیاری وجود دارد به همین علت آموزشگاه ها پلیس های مبتدی را در این ساختمان ها مستقر می کنند و داستان های مختلفی از ارواح برای آنان بازگو می کنند. این باعثمی شود تا حس ترسی قابل توجه در پلیس ها به وجود آید و شرایط آموزش بسیار تغییر می کند.



برای ترسناک تر شدن فضای این ساختمان ها در آن استخوان های انسان، جسدهای قدیمی یا افکت های صوتی استفاده شده است که دانشجویان از آن ها اطلاعی ندارند. دلیل ایجاد این روش جدید اینگونه اعلام شده است که پلیس ها باید در مقابل مکان های ترسناک و ساختمان های رها شده قوی شوند.

در این آموزش های ترسناک تا به حال چندین دانشجو دچار سکته های خفیف شده اند همچنین تعداد بسیاری نیز از ادامه راه انصراف داده یا شبانه از ساختمان فرار کرده اند. پلیس چین اعتقاد دارد با این روش بهترین پلیس های دنیا می توانند وارد نیروی نظامی این کشور شوند.