فال روزانه، دوشنبه ۳۱ تیر

به گزارش افکارنیوز، در محل کار باید از همه سو رشد کنید. روی هر چیزی که کار می کنید و سرمایه گذاری شما روی هر چیزی که هست، شغل فعلی شما هرچه هست، باید آن را گسترش دهید. بیشتر سرمایه گذاری کنید و بیشتر کار کنید. رویاهای بزرگتری بسازید. موفقیت خیلی زود از آن شما می شود.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز حس شما از خودتان به چالش کشیده می شود و نمی توانید راحت سر جایتان بنشینید. یادتان باشد که دیدی که دیگران از شما دارند لزوماً مطابق با دیدی که شما از خودتان دارید نیست. فکر نکنید برای راضی کردن دیگران باید مسیرتان را عوض کنید. تنها مسئولیت شما خودتان هستید. ممکن است اتفاقات عجیبی رخ دهد و شما را وادار کند که طرز فکر خود را عوض کنید. امروز تأثیراتی عالی وجود دارد که به حیات عاطفی و رمانتیک شما کمک می کنند ولی باید آماده آنها باشید. انرژی امروز شما را تشویق می کند بیرون بروید و مناظر اجتماعی جدیدی ببینید و با هنر، موسیقی و مسائل مربوط به فیلم و عکاسی ارتباط برقرار کنید. شما در آستانه چیز بزرگی هستید، ولی حس می کنید که همه چیز سر جایش نیست. درست حدس زده اید، پس بهتر است صبر کنید. بهتر است تا فردا صبر کنید تا همه چیز قبل از اقدام شما سر جایش قرار بگیرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

همانطور که شما مسیر به دست آوردن آخرین، بزرگترین، سریعترین و بهترین چیزها را دنبال می کنید، ممکن است ارزش های بنیادین را پشت سر گذاشته باشید. توجه به این اصول را از دست ندهید تا مبنای کاری شما ساخته شود. امروز از اینکه غرور شما از رفتار یک کله شق به امتحان گذاشته می شود زیر و رو می شوید. هشیار باشید و به وجهه خود نزد دیگران اهمیت دهید. امروز شما بعضی از فانتزی های خود را با عزیزترین فرد زندگی تان در میان می گذارید. می توانید این موقعیت را واقعی کنید و همه غذاهای موردعلاقه خود را بخرید و به بخش بزرگی از فانتزی خود تحقق ببخشید. رایحه های خوب و خوشبو را نیز اضافه کنید و شمع و عطر را فراموش نکنید. دیگر چه می خواهید؟ مسیر جدیدی را برای رفتن به محل کار امتحان کنید. چیزی در این مسیر توجه شما را جلب می کند. این ایده را کنار نگذارید. پتانسیل زیادی برای موفقیت وجود دارد. در این موقعیت گیر نکنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز باید زمان بگذارید و به جنبه عاطفی و زیبادوست خود رجوع کنید و روحیه خود را تغذیه کرده و به دنیا بتابانید. شاید امروز افرادی که اصلاً انتظارشان را ندارید از ناکجا ظاهر شوند و در منزلتان را بزنند. رویدادهای گذشته به یادتان می آیند و به شما درس ارزشمندی از زندگی می دهند. نگذارید امروز شما بدون امتحان کردن توانایی نوشتن شعر عاشقانه برای فرد خاصی در زندگی تان بگذرد. الهام مانند حباب هایی از زیر سطح ذهن شما فرار می کند و تا وقتی که احساسات واقعی دل خود را بیان کنید، می توانید مطمئن باشید که تأثیر ماندگار و خوبی می گذارید. شجاع باشید. اگر کار فعلی شما در حال حاضر به نظر می آید که از هم می پاشد، با آن نجنگید. این پیامی از سوی کائنات است که این مسیر خاص در حال حاضر از آن شما نیست. بگذارید همه چیز خرد شود تا آنها را قویتر از همیشه از نو بسازید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما بی تابی و بی قراری عصبی را تجربه می کنید و این شما را به پیشروی وادار می کند. سفر به جایی شما را به جای دیگری می فرستد و این شما را وارد ماجرایی می کند که مکان های کاملاً متفاوتی را مشاهده می کنید. به نظر می رسد که شما شکار دیوانه واری انجام می دهید. انرژی امروز به شما حس ناموزونی داده است، پس تسلیم نشوید. پشتکار شما در نهایت ثمربخش خواهد بود. شما مطمئن نیستید که امروز وقتی سر قرار می روید در چه موقعیتی هستید. شما زمانی عالی داغرید که شامل چیزهای رمانتیک می شود و در نهایت شما نمی توانید تصمیم بگیرید که آیا کل ماجرا تبدیل به رابطه ای واقعی می شود یا تبدیل به دوستی شیرینی می گردد. در محل کار شما توانایی کار دوبرابر همیشه را دارید. شما دوست دارید بنشینید و استراحت کنید ولی واقعاً زمان کار کردن است و باید دوبرابر بازده داشته باشید. در مقابل این وسوسه مقاومت کنید و ترقی کنید و فراتر از آنچه از شما انتظار می رود بروید.

فال روزانه متولدین مرداد

یک راهنمایی خوب برای شما این است که امروز مراقب آنچه به دیگران می گویید باشید. اگر در مورد فردی حرف می زنید که حضور ندارد، خودتان را جای او بگذارید. انگیزه شما برای گفتن این چیزها درباره او چیست؟ آیا لزومی دارد اینطور حرف بزنید؟ یک نظر منفی درباره یک فرد می تواند در کائنات انعکاس یابد و اعتماد مردم نسبت به شما کاهش یابد. امروز یکی از آن روزهایی است که لباس پوشیدن و دقت در جزئیات سود و فراوانی خواهد داشت. اگر خانم هستید، هرچه ظاهر زنانه تری داشته باشید، توجه بیشتری را به سمت خود جلب می کنید. لباس هایی با پارچه های زیبا و فاخر بپوشید و عطر بزنید. رنگ های شاد بهترین انتخاب هستند و سعی کنید طرح های جسورانه و تندی انتخاب نکنید. امروز در مورد امور کاری، روز شما نیست. خودتان را خسته نکنید. انگار هیچ چیز درست پیش نمی رود. ولی این بدان معنا نیست که شما تا ابد طلسم شده اید. به خودتان سخت نگیرید و صبور باشید. همه چیز درست می شود.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز شما به کمی زمان نیاز دارید تا تنها باشید و خودتان را شارژ کنید. استقلال ایده کلیدی که باید آن را در جیبتان داشته باشید. سعی کنید قربانی تعهدی که مدتها پیش متقبل شده بودید نشوید. با تغییر منظره شما هم باید تغییر کنید. اعمال لجوجانه در روزی مثل امروز تخریبی هستند. صادق باشید و قدردان چیزهایی که دارید باشید. انرژی امروز برای شما فضایی عالی در خانه ایجاد می کند و باید چند نفر را برای شام و ناهار یا مهمانی ناگهانی دعوت کنید. عشق و رمانس گزینه های احتمالی هستند و شما متوجه می شوید که فرد خاصی مهمان نوازی شما را تحسین می کند و سبک و جذابیت شما را دوست دارد. احتمالش زیاد است که او بخواهد دوباره شما را ببیند. امروز شما در محل کار بسیار بیتاب هستید و این تمرکز کردن روی هر چیزی را برای شما سخت می کند. افکار شما طبیعتاً به سمت فضای سبز آن طرف پرچین سوق می یابند. تلاش کنید دقت و تمرکز تان را از دست ندهید و مطمئن باشید که در مسیر درست هستید.

فال روزانه متولدین مهر

نباید اتوماتیک وار فکر کنید که زیبایی با استانداردهای قدیمی تعریف می شود. زمان تغییر تعاریف فرارسیده است. نیازی به فشار آوردن به خودتان و قرار گرفتن در قالبی که منعکس کننده خود واقعی تان نیست نیست. کار شما این نیست که تلاش کنید همه شما را دوست بدارند. تنها کسی که باید او را راضی کنید خودتان هستید. امروز از لحاظ اجتماعی روزی عالی است و شما با افراد جدیدی که هیجان انگیز و جالب هستند و ارزش آشنایی را دارند، ملاقات می کنید. شما در جای مقتضی احساسات خود را در میان می گذارید ولی نباید بگذارید که وعده و وعیدها بی جهت شما را امیدوار کند. زیرا تا فردا اتفاقات مختلفی می افتد. زمان آن نیست که نسبت به یک پروژه کاری که روی آن کار می کنید پنهانکاری کنید. شاید شما می ترسید که کسی آخرین و جدیدترین ایده های شما را بدزدد. این قدر شکاک نباشید و با ایمان عمل کنید. اطرافیان شما برای کمک به شما پیشتان هستند نه برای آسیب رساندن به شما.

فال روزانه متولدین آبان

امروز چیزها کمی سنگین تر از آنچه فکرش را می کردید می شوند. کار شما این است که کمی شوخی و خنده وارد کار کنید. سازش پذیری شما امروز به آزمون گذاشته می شود و دیگران به نظرات خود پایبندند. مراقب باشید که چطور از کلمات استفاده می کنید. دیگران به خصوص بزرگترها ممکن است از حرف ها و نظرات نسنجیده برنجند. امروز می توانید ترک های موجود روی دیوار رابطه خود را مرمت کنید. اگر اخیراً مشکلی داشتید یا دیگران برایتان مشکل درست کرده اند، بهتر است که همه چیز را پشت سر بگذارید و فضای رمانتیکی بین خودتان درست کنید و از آن لذت ببرید. در محل کار باید از همه سو رشد کنید. روی هر چیزی که کار می کنید و سرمایه گذاری شما روی هر چیزی که هست، شغل فعلی شما هرچه هست، باید آن را گسترش دهید. بیشتر سرمایه گذاری کنید و بیشتر کار کنید. رویاهای بزرگتری بسازید. موفقیت خیلی زود از آن شما می شود.

فال روزانه متولدین آذر

اگر امروز دستگیره در موفقیت گیر کرده است، به آن فشار نیاورید. زیرا ممکن است آن را بشکنید. شاید بهتر باشد در دیگری را امتحان کنید. اگر چیزی خوب پیش نمی رود، شاید زمان آن نرسیده است. زندگی همیشه تقلا و جنگیدن نیست. کار شما لذت بردن از زندگی است. یادتان باشد که دفعه بعد شما در صفی طولانی هستید. این موقعیت را زمان استراحت بدانید. امروز روز رویاپردازی برای شماست و حقیقت در واقع رویایی است که به واقعیت پیوسته است. شما باید در مورد کیفیاتی که در شریک زندگی تان می خواهید فکر کنید: ویژگی ها، سرگرمی ها و علایق، ظاهر، شوخ طبعی و خصلت های دیگر و همه اینها را در شریک زندگی رویایی تان جمع کنید. شما شانس زیادی دارید که این فرد به خصوص امروز ناگهان جلوی رویتان سبز شود. صبر و پشتکار شما امروز به آزمون گذاشته می شود. بازشناخته شدن از سوی مافوق و رئیس به راحتی به دست نمی آید و نباید زیاد از آنها انتظار داشته باشید. در حال حاضر بیشترین پاداش کاری که دریافت می کنید از طریق ضربه هایی که روی شانه شما می زنند.

فال روزانه متولدین دی

روش جدید شما برای چیزها از مافوق هایتان الهام گرفته شده است. بدانید که ماهیت مستقل و یاغی شما به شما کمک می کند که دنیایتان را متعادل نگه دارید. وقتی رئیس تان پافشاری می کند که روش او بهترین روش است، در حالیکه در واقع روشی قدیمی است، در این دعوا تسلیم نشوید. از اراده و همت خود استفاده کنید تا در مقابل نیروهای مافوق مقاومت کنید. امروز شگون خوبی برای رمانس دارد. شما پتانسیل پیاده روی زیر نور ماه یا کنار دریا را دارید و دو نفری زیر نور شمع شام می خورید و هدیه های خوبی به هم می دهید. اگر سر قرار می روید و می خواهید با کسی آشنا شوید، زمان خیلی خوبی خواهید داشت و این آشنایی را هرگز فراموش نمی کنید. در مورد کار، شما در دوره رشد هستید. رویهم رفته، شما در حال صعود و ترقی هستید. روتین روزانه فراز و نشیب دارد، ولی اگر عقب بایستید و به موقعیت خود نگاهی بیندازید، می بینید که در حال صعود به سمت اهداف بزرگتر هستید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز از شما می خواهند که بین دو روش حل یک مشکل یکی را انتخاب کنید. روش قدیمی ناگهان در تقابل با روش جدید قرار می گیرد. می خواهید کدام روش را انتخاب کنید؟ از ظواهر گول نخورید و مسیرتان را عوض نکنید. نباید فکر کنید راهی که همیشه جواب داده است تا ابد نتیجه بخش است. از حس ششم خود استفاده کنید و بهترین مسیر را برای خودتان انتخاب کنید. با آنکه از انگیزه های عشقتان کمی احساس گیجی می کنید، ولی به او اطمینان کامل دارید. شاید درک نکنید او چرا این کارها را می کند، ولی تنها چیزی که باید بدانید این است که همه این کارهای او به نفع شماست. همه چیز بعداً روشن می شود و شما می توانید نفس راحتی بکشید و لبخند بزنید. امروز اگر به درست بودن یا نبودن حرفتان فکر نکنید، هیچ بحثی را نمی برید. احتمالات بر ضد شما هستند و تعداد شما در حال حاضر از طرف مقابل کمتر است. منتظر زمان بهترین باشید تا قدم های بزرگتری بردارید.

فال روزانه متولدین اسفند

رویدادهای غیرمنتظره امروز چیزهایی برایتان می آورند که اصلاً انتظارشان را ندارید. اگر به قضایا توجه نداشته باشید، ممکن است از چرخه خارج شوید. ناامید نشوید. دیگران هم تحت همین شرایط هستند. نباید دوبار گول یک حقه را بخورید. پس حواستان را جمع کنید. انرژی امروز برای ایجاد فضایی عالی برای رمانس مناسب است. اگر شما و عشقتان نیاز به رمانس و عشق دارید، بهتر است که بهشت را به زمین بیاورید. فضای رمانتیکی درست کنید و هدیه بخرید و بهترین غذاها را درست کنید و حرف های عاشقانه بزنید. امروز امور مالی به نفع شما پیش می روند. زمان خوبی برای درخواست ترفیع یا افزایش حقوق است. شانس شما عالی است و باید از این فرصت بهره ببرید و شانس خود را در مسائل پولی امتحان کنید.