سارق بیمارنما شکار شد

به گزارش افکار نیوز، سرهنگ اقبال امانی گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۰۲ هنگام گشت‌زنی در خیابان پاسداران متوجه درگیری کوچکی در خیابان گلستان سوم شده و برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی ماموران مشخص شد که راکب موتورسیکلت در حال سرقت کیف‌دستی یک زن جوان بود، اظهارکرد: ماموران این سارق را دستگیر و کیف مالباخته را از وی کشف کردند.

رییس کلانتری ۱۰۲ پاسداران با اشاره به انتقال متهم به کلانتری، اظهارکرد: متهم که در تحقیقات اولیه خود را «امیرحسین» معرفی کرده بود، در پی بازجویی‌ها، علاوه بر این سرقت به دو فقره سرقت دیگر نیز در محدوده الهیه و پاسداران معترف شد.

وی درباره شگرد این سارق نیز به گفت: متهم دور کمر و گردن خود را لوله‌های پلاستیکی پزشکی بسته و یک کیسه نیز به آن وصل کرده بود و قصد داشت با استفاده از آن این گونه اقدام کند که بیماری دیالیزی است و برای کسب هزینه درمانش دست به سرقت زده است.

امانی افزود: با بازرسی بدنی از سارق مشخص شد که ادعای وی درباره مریضی‌اش کذب است و لوله‌ها و کیسه برای فریبش نصب شده و از این شگرد برای رهایی از طعمه‌هایش در صورت دستگیری استفاده کرده است.

وی ادامه داد: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد