به گزارش افکارنیوز، بارندگی روز یکشنبه در شهر زاهدان موجب شد تا بسیاری از معابر شهر زاهدان به دلیل جاری شدن سیل مسدود شود.

شدت سیلاب در میدان اصلی این شهر و حجم روان آب ها در خیابان های پاسداران و فلسطین نیز موجب شد تا پلیس نسبت به اعمال مقرارات ترافیکی و انسداد خیابان دانشگاه به عنوان یکی از معابر اصلی به منظور کاهش بار ترافیکی اقدام کند.

همچنین جاری شدن روان آبها به سمت بخش های شمالی شهر زاهدان و شدت سیلاب در خیابان های آزادی و میدان کارگر و نیز مسیر های منتهی به مصلی قدس موجب محاصره بسیاری از رانندگان و خودرو های عبوری در این مسیرها شد.

جاری شدن سیل همچنین موجب آبگرفتگی برخی از فروشگاه های شهرواقع در خیابان های سعدی و آزادی شد و موجب وارد آمدن خسارات بسیاری از به خصوص در بافت قدیمی شهر زاهدان شد.

شدت باران به همراه وزش باد موجب اتصال و ایجاد جرقه های مهیب در برخی از پست های برق و همچنین به دنبال آن وحشت در بین شهروندان شد و بیش از ۲ ساعت نقاط مرکزی و جنوبی شهر را در خاموشی فرو برد.

شدت سیلاب در خیابان های اصلی زاهدان به حدی رسید که بسیاری از مردم برای جلوگیری از ورود سیلاب به منازل و همچنین رهایی از محاصره سیل از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طلب کمک کردند.