نخستین همایش ملی مدیریت درد در سرطان

به گزارشافکارنیوز،این همایش با هدف هم اندیشی و هم افزایی اطلاعات گروه پزشکی و پیراپزشکی، حمایت همه جانبه بیماران مبتلا به سرطان، بالندگی فرهنگ انسانی و علمی و برخورد با درد بیماران مبتلا به سرطان برگزار می­شود.

سخنرانان این همایش، دکتر مردآویژ آل بویه، عضو هیئت امنای موسسه محک و فوق تخصص آنکولوژی کودکان؛ دکتر حسن اتوکش، فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ دکتر عظیم مهرور، رئیس بیماستان فوق تخصصی محک و دیگر اساتید گروه های گوناگون تخصصی پزشکی به مباحثتشخیص و درمان سندروم های درد سرطان، رویکردهای دارویی، رادیوتراپی، اقدامات بین المللی در زمینه کنترل درد، طب تسکینی، روانپزشکی، بازتوانی، پرستاری و نقش خانواده می پردازند.

در این همایش گروهی از پزشکان عمومی، متخصصان بیهوشی، کودکان، داخلی، زنان، متخصصان جراحی عمومی، ارتوپدی، متخصصین طب ورزش، جراحی مغز و اعصاب و… به همراه زیر گروه های تخصصی به منظور تبادل اطلاعات حضور دارند.

موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک امیدوار است با برگزاری همایشهای علمی و تخصصی در حوزه سرطان کودکان و با پیوند زدن دانش روز و تجربه متخصصان در یک هم اندیشی، به بهبود فرآیند درمان کودکان مبتلا به سرطان کمک کند.