آغاز ثبت ‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

به گزارشافکارنیوز،ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد از امروز شنبه ۳۰ شهریورماه آغاز می‌شود و تا شنبه ۶ مهرماه نیز ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان این دو مقطع باید با تهیه کارت اعتباری به سایت www. azmoon. org مراجعه و برای انتخاب رشته اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون در پاسخ به این سؤال که چه کسانی مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند، گفت: برای دوره دکتری فقط آن دسته از افرادی که دعوت به مصاحبه شده‌اند و در جلسه مصاحبه حضور داشتند امکان انتخاب رشته در این مرحله را دارند.

به گفته اقبالی، برای مقطع دکتری داوطلبان واجد شرایط فقط یک رشته‌محل را می‌توانند انتخاب کنند.

وی در رابطه با شرایط مقطع کارشناسی ارشد گفت: تمام داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور داشته‌اند می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند. متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند تا ۱۰ رشته‌محل را انتخاب و در سایت www. azmoon. org‌ ثبت نام الکترونیکی کنند.

مشاور ریاست دانشگاه ضمن توصیه به داوطلبان تصریح کرد: متقاضیان این دو مقطع باید قبل از تهیه کارت اعتباری از رشته محل‌هایی که امکان انتخاب رشته در آنها وجود دارد و در سایت درج شده است، اطلاع یافته و سپس به تهیه کارت اعتباری اقدام کنند.

اقبالی در رابطه با زمان اعلام نتایج گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در این دو مقطع تا اواسط مهرماه سال ۹۲ اعلام خواهد شد و پذیرفتهشدگان میتوانند از همین ترم (ترم پاییز) مشغول به تحصیل شوند.