وزیر کشور: مردم در حوزه اعتیاد به کمک جوانان بیایند

به گزارشافکارنیوز،عبدالرضا رحمانی‌فضلی با حضور در شورای اداری خراسان شمالی در شهر بجنورد و در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی به معضل اعتیاد اشاره کرد و گفت: وزارت کشور بنا دارد در هفته جاری طرح شورای اجتماعی را اجرایی کند و مردم نیز باید دولت را در اجرای این طرح برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی به خصوص اعتیاد و قاچاق کمک کنند.

وی بیان داشت: برنامه وزارت کشور در مبارزه با قاچاق مواد مخدر این است که مبارزه را از داخل شهرها به مبادی مرزی بکشاند و زمینه را برای تجهیز امکانات نیروی انتظامی مهیا نماید.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: کشور ایران همواره مقابل ابرقدرت‌های مختلف ایستاده پس مبارزه با چند قاچاقچی برای او کاری ندارد و باید آنها بدانند که کشور ایران با تمام توان در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و از هیچ کاری دریغ نخواهد کرد.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: در حوزه اعتیاد مردم باید به کمک جوانان خود بیایند، به گونه‌ای که در استان‌ها و شهرستان‌ها حل معضل اعتیاد ماحصل کار مردم باشد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: ما برای موفقیت در مبارزه با قاچاق و اعتیاد تمام اختیارات لازم را در قالب ارایه لایحه و تصویب قانون از مجلس شورای اسلامی میگیریم و مطمئن هستیم که با مشارکت مردم کارها به خوبی پیش خواهد رفت.