به گزارش افکارنیوز، مصطفی صادقیان در خصوص جزئیات حادثه ترکیدگی لاستیک دو کامیون اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف فوتی در جاده کاشان اصفهان حوالی سه کیلومتری قمصر، ماموران به محل اعزام شدند و به بررسی صحنه پرداختند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی کامیون ولوو که از سمت اصفهان به کاشان در حرکت بود، دچار نقص فنی شده و پس از برخورد با گاردریل از مسیر منحرف و وارد مسیر مخالف می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: این کامیون ولوو پس از ورود به مسیر مخالف با یک دستگاه کامیون تریلی که حامل بار کاغذ بوده، برخورد کرده که بر اثر آن هر دو خودرو دچار آتش‌سوزی شدید شدند.

صادقیان اعلام کرد: در این حادثه راننده ۳۰ ساله خودروی کامیون تریلی حامل بار کاغذ فوت کرد و راننده و سرنشین خودروی کامیون ولوو نیز به شدت مصدوم و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام نظر کارشناس تصادفات پلیس راه استان که از نزدیک صحنه حادثه را مورد بازدید قرار داده است، نقص فنی و ترکیدن لاستیک خودروی کامیون ولوو، عامل به وجود آمدن این حادثه بوده است.