به گزارشافکارنیوز،چند شب گذشته ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در حال گشت زنی بودند که یک موتور سیکلت با پلاک مخدوش را مشاهده کرده و آن را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند.

ماموران پس از چند دقیقه تعقیب و مراقب برایشان مسجل شد که این مرد از خلافکاران حرفه‌ای شهر است. لذا جهت دستگیری وی وارد عمل شدند ولی متهم با رویت ماموران و با استفاده از شلوغی شهر اقدام به فرار کرد و ماموران نیز به تعقیب وی پرداختند.

این تعقیب و گریز چند کیلومتر طول کشید و در پایان ماموران با تدبیر و تبحر خود موفق شدند بدون هیچگونه خسارت جانی و مالی این تبهکار کهنه کار را دستگیر کنند.

متهم که خود را در یک قدمی چوبه دار می دید با پیشنهاد رشوه مبلغی کلان سعی در تطمیع مامور وظیفه شناس نموده، که مامور با ایمان و خداشناس بلافاصله رشوه مذکور را رد نموده و متهم را به کلانتری انتقال دادند.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد سرهنگ فرامز مهری درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در بازرسی بدنی از متهم که غلام نام داشت، مقدار ۴۵ گرم مواد مخدر از نوع شیشه بسته بندی شده و آماده توزیع، یک عدد ترازوی توزین موادمخدر، بیش از پانزده عدد شناسنامه اسم دار و چندین و چند شناسنامه خام بدون اسم، انواع و اقسام مدارک شناسایی از جمله گواهینامه، کارت ملی، کارت معافیت و پایان خدمت سربازی با نام و بدون نام همگی جعلی، چندین گوشی تلفن همراه و چندین و چند سیم کارت، یک عدد لپ تاپ و یک عدد قمه که به صورت ماهرانه ای جاسازی نموده بود را کشف گردید.

به گفته این مقام مسئول انتظامی پس از استعلام و بررسی توسط شعبهمواد مخدرکلانتری ویترینی از سوابق متهم از جمله قاچاق مواد مخدر، شرارت، جعل و غیره بدست آمد و پس از تشکیل پرونده متهم به همراه اموال و مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی گردید.