محدودیت‌های ترافیکی در روزهای ۸،۹ و ۱۰ آبان

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌ها تردد در جاده‌های کشور از هشتم تا یازدهم آبان را اعلام کرد.

بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه اول آبان تا ساعت ۳ روز شنبه چهارم آبان از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه تا ساعت ۳ روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز جمعه تا ساعت ۳ روز شنبه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه از آب اسک تا رودهن بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۳ روز جمعه از محور رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۰ روزهای چهارشنبه و جمعه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع خواهد بود.