به گزارشافکارنیوز،دکتر فیاض در نشست خبری امروز خود که در سالن کنفرانس شهید قرضی این بیمارستان برگزار شد و با اشاره به اختصاص ۹/۲۷ بودجه تامین اجتماعی به درمان اظهار داشت در حال حاضر ۳۷ میلیون نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که در این بین بیمارستان میلاد به عنوان یک بیمارستان ژنرال که خدمات خوبی ارائه می دهد روزانه پذیرای ۶ هزار بیمار در درمانگاه این بیمارستان است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱ میلیون ۵۰۸ هزار بیمار به بیمارستان میلاد مراجعه کرده اند افزود: از این تعداد ۱ میلیون و ۴۰۰ و ۲۴ هزار نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۸۴ هزار نفر نیز بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.

**اختصاص ده درصد تختهای بیمارستان به اورژانس


مدیر عامل بیمارستان میلاد تصریح کرد: از ۱هزار و ۱۰۰ تخت موجود در بیمارستان ۱۰۰ تا ۱۱۰ تخت در اورژانس قرار دارد و ضریب اشغال تخت در این بیمارستان بالای ۹۰ درصد است.

وی به ساعت پذیرش بیماران در این بیمارستان اشاره کرد و گفت در بیشتر مواقع پذیرش بیماران تا ساعت ۲۳ ادامه دارد.

فیاض تاکید کرد: اتاقهای عمل و دستگاههای ام آر آی بیمارستان میلاد به هیچ عنوان تعطیلی ندارد و در سال جاری آی سی یو این بیمارستان تجهیز و نوسازی شده است و ۱۴ تخت به آی سی یو بیمارستان اضافه شده است.

وی به راه اندازی مجدد بخش پیوند کلیه در بیمارستان میلاد اشاره کرد و اذعان داشت علی رغم پیوند فرد به فرد در این بیمارستان روزانه ۱۰ مورد اهدای عضو را نیز داریم.

مدیر عامل بیمارستان میلاد به انجام روزانه ۲۷۰ عمل جراحی تخصصی و فوق تخصصی در این بیمارستان اشاره کرد و یاد آور شد تعویض رگهای قلبی، مفاصل لگن، کلیه و انهنای ستون فقرات و. . . از جمله اعمال جراحی هستند که به صورت روزانه در بیمارستان میلاد انجام می شود.