اخبار جدید از انتصابات آموزش و پرورش

به گزارشافکارنیوز،علی‌اصغر فانی در مدتی که سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را بر عهده داشت، آرام حرکت کرد و تغییری در بدنه معاونین وزارتخانه ایجاد نکرد و تنها معاون تربیت‌بدنی و سلامت به دلیلی خالی بودن این پُست منصوب شد.

اما با اعلام رأی اعتماد، تغییرات در آموزش و پرورش با سرعت بالایی در حال انجام است که البته بررسی‌ها برای افراد جایگزین در دوره سرپرستی انجام شده بود.

تا کنون رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، مدیرکل دفتر وزارتی، رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، مشاور مدیریت و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش و معاون فرهنگی و پرورشی این وزارتخانه تغییر کردند.

مقرر شده بود که مدنیان جایگزین ابراهیم سحرخیز در معاونت آموزش متوسطه شود که گفته می‌شود این انتصاب منتفی شده است و به جای وی، زرافشان سکان این معاونت را به دست می‌گیرد.

خبرها حاکیست که حضور علیرضا جدایی در ریاست مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش قطعی شده است؛ جدایی سابقه مدیریت روابط عمومی را در دوره وزارت مرتضی حاجی دارد.

شنیده میشود که حضور مرضیه گُرد به جای فرشته حشمتیان در سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکتهای مردمی و خانواده نیز در مرحله قطعیت است.