انتصابات جدید در شهرداری تهران

به گزارشافکارنیوز،محمدباقر قالیباف طی احکام جداگانه ای امانی و کرمی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و مشاور ویژه شهردار تهران در امور مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

در حکم امانی آماده است:

جناب آقای ناصر امانی

نظر به حسن سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران منصوب می نمایم.

بی تردید نقش و جایگاه نیروی انسانی در شهرداری، در انجام ماموریت ها و در تعامل با شهروندان که مشتریان اصلی این سازمان هستند، نقشی بی بدیل و سرنوشت ساز است. در همین راستا در دوره جدید مدیریت شهری توجه این عنصر و ساماندهی آن ایجاب می نماید تا در ساختاری مستقل و متمرکز به اعمال مدیریت، برنامه ریزی و ارتقاء کیفی آن همت گماشت. بدین منظور مسوولیت جنابعالی را راه اندازی این معاونت با تحت مدیریت گرفتن ادارت کل، سازمان ها و شرکت هایی که به صورت مستقیم در حوزه منابع انسانی شهرداری مسئولیت دارند، الزامی است.

امید است تمام تلاش و توان خود را درجهت تحقق موارد ذیل معروف دارید؛

برنامه ریزی جامع نیروی انسانی، برنامه ریزی استراتژیک مدیریت منابع انسانی، حرکت به سمت سازمان انسانی، ایجاد فرصت های برابر رشد و ارتقاء سرمایه های انسانی، نگهداشت منابع انسانی مطلوب، استقرار نظام شایسته سالاری و شایسته پروری، آموزش و توسعه منابع انسانی، تدوین نظام جامع ارزیابی سرمایه های انسانی، حفظ و صیانت از سلامت و امنیت شغلی و روحی روانی منابع انسانی، رعایت عدالت استخدامی با شناسایی و جذب منابع انسانی کار آمد، بهبود اصلاح طرح طبقه بندی، تجزیه و تحلیل و طراحی مشاغل، افزایش روحیه و رفاه معیشت کارکنان و بازنشستگان، توانمندسازی و ارتقاء سلامت اداری، ایجاد تعامل و تناسب کیفی و کمی نیروی انسانی با وظایف، ماموریت سازمان و ساختار شهرداری –سازمان ها و شرکت ها.

تلاش با روحیه جهادی و بهره گیری از توان علمی و کارشناسی مدیران و کارکنان این حوزه ارایه خدمت بی منت به آنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای خدمت بهتر به آحاد شهروندان عزیز تهرانی مورد انتظار اینجانب می باشد.

محمد باقر قالیباف

شهردار تهران

در حکم انتصابی غلامرضا کرمی نیز آمده است:

جناب آقای غلامرضا کرمی

با عنایت به تعهد و مراتب علمی، تجارب تقنینی و سوابق انقلابی، جنابعالی را به سمت مشاور ویژه شهردار در امور مجلس شورای اسلامی منصوب می نمایم.

بهره مندی از توان مجلس شورای اسلامی به عنوان خاستگاه تجلی خرد ملی در راهبری و تمشیت امور کشور از طریق ارتباط موثر با کمیسیونها و فراکسیونها به ویژه مدیریت شهری و نمایندگان محترم ادوار، بطور قطع فرصتی بی بدیل در تحقق آرمانهای شهرداری تهران می باشد.

باتوجه به این مهم، انتظار می رود امکان برخورداری هرچه مناسب تر از ظرفیت های موجود و ممکن برای توسعه همکاریها و بهبود تعاملات دو سویه با قوه محترم مقننه را فراهم نمایید.

از خداوند متعال، توفیقات روز افزودن شما، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خدمت به شهروندان عزیز و انجام وظایف محوله را خواهانم.

محمد باقر قالیباف

شهردار تهران