برف پاییزی به ارتفاعات تهران رسید

به گزارشافکارنیوز،مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال بارش برف در ارتفاعات تهران که شهرک ها و نواحی شمالی تهران را نیز در برگرفت دمای هوا در این منطقه تغییر کرده و با سرد شدن هوا، بیشتر شهروندان با لباس های گرم از منزل خارج شدند.

وی افزود: با توجه به ویژگی های آب و هوایی در شمال تهران، شهرداری منطقه یک ستاد برف روبی را از نیمه آبان ماه تشکیل و اقدام به شارژ پایگاه های اصلی و فرعی در نواحی ده گانه و بزرگراه ها نموده است.

نوربخش از آماده باش کامل عوامل و امکانات این معاونت در آستانه فصل سرما خبر داد و تصریح کرد: جلسات متعددی به منظور نیازسنجی ها در نقاط مختلف منطقه برگزار شده و در نهایت تامین وسایل مورد نیاز از نظر ماشین آلات و تجهیزات لازم و شناسایی نقاط بحرانی و مسیرهای مربوطه انجام شده است.

وی با اشاره به عملیات تجهیز نواحی به ماشین آلات تخصصی و مورد نیاز برفروبی تصریح کرد: ماشین آلات مورد نظر شامل خاور، نیسان، کامیون، محلول پاش، لودر، بیل مکانیکی، گریدر، تانکر و… است و عملیات تجهیز سایت های برف روبی نواحی به دستگاه های مذکور انجام شده است.

نوربخش تصریح کرد : این تجهیزات از نیمه آبان ماه در نواحی فعالیت کاری خود را آغاز و اکنون به آماده باش کامل رسیده است و تا ۱۵ اسفند ماه ادامه می یابد و دراین مدت نیروی انسانی مورد نیاز جهت انجام کلیه امور برفروبی انجام وظیفه خواهند نمود .