به گزارش افکارنیوز، فرهنگ ازدواج کم خرج برای بیشتر آدم پولدارهای روی زمین نوعی توهین تلقی می شود و ستاره ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. به خصوص که با این همه ولخرجی، به سوژه داغ رسانه ها تبدیل می شوند اما شاید طرفداران این ستاره ها که دوست دارند ازدواجشان به پرزرق و برقی ستاره محبوب شان باشد، کمتر بدانند که آخر و عاقبت این ازدواج ها به کجا می رسد.

● الیزابت تیلور: بازیگر معروف سال‌های نه چندان دور سینمای جهان که با فیلمی مانند گربه‌ای روی شیروانی داغ به خاطره‌ها پیوسته برای ازدواج هفتمش با لری فورتنسکی تا توانست خرده فرمایش داشت. لباس خانم تیلور ۳۰ هزار دلار، غذای میهمانان ۵۰۰ هزار دلار و حلقه عروسی ۱۰هزاردلار روی دست داماد هزینه گذاشت. با احتساب سایر موارد، هزینه این مراسم به ۲ میلیون دلار رسید.

● تام کروز: هرچقدر عروسی مجدد نیکول کیدمن با شوهرش کم خرج بود(در قیاس با سایر ستارگان سرشناس، این مراسم فقط ۲۵۰ هزار دلار هزینه داشت) عروسی دوباره تام کروز خیلی خرج برداشت. او و کیتی هولمز مراسم ازدواج خود را در قصر باستانی واقع در رم ایتالیا برگزار کردند. لباس داماد ۳ هزار دلار شد اما لباس کیتی ۵۰ هزار دلار هزینه داشت. ۱۰۰ هزار دلار هم هزینه لباس میهمانی بعد از عروسی شد. اما سایر هزینه‌های اعلام شده روی هم رفته ۲ میلیون دلار ناقابل شد!

● ادی مورفی: این بازیگر اصولا بازیگر متوسطی است اما دستمزد زیادی از تهیه‌کنندگان طلب می‌کند. ادی وقتی می‌خواست با نیکول میشل ازدواج کند هتل گرانقیمت «پلازا» را در نیویورک برای این کار انتخاب کرد. این مراسم در سال ۹۳ برگزار شد. مورفی برای این مراسم ۵۰۰ میهمان دعوت کرد. اما فهرست هزینه‌های مرد همیشه خندان بدین شرح است: لباس عروس ۴۰ هزار دلار، کیک عروسی ۲۵ هزار دلار، نوشیدنی ۱۵۰ هزار دلار و نیروهای امنیتی ۱۲ هزار دلار. مورفی در نهایت برای این عروسی یک و نیم میلیون دلار پرداخت کرد.

● لیزا مینلی: این بازیگر سرشناس وقتی با همسرش که یک تهیه‌کننده است آشنا شد احتمالا نمی‌دانست پرخرج‌ترین عروسی این فهرست را رقم می‌زند. آنها در یکی از معروف‌ترین کلیساهای منهتن در سال ۲۰۰۲ با هم ازدواج کردند. ۸۵۰ میهمان در مراسم ازدواج آنها حضور داشتند تا بتوانند کیک ۳ متری مراسم‌شان را بخورند. لباس عروس طراحی شده توسط باب مک کی ۴۵ هزار دلار، ۱۴ هزار دلار برای رزرو طراح لباس(تا به دیگران وقت ندهد)، کیک عروسی ۴۰ هزار دلار، ۷۰۰ هزار دلار هزینه گل و ۱۵۰ هزار دلار هزینه خدمتکاران. بود. کل هزینه‌ها هم بالغ بر ۳ و نیم میلیون دلار شد.

با همه این ها این ازدواج های پر زرق و برق اغلب آخر و عاقبت خوشی ندارند. درست مطابق همین فهرست بلندبالایی که برای هزینه های عروسی مشاهیر غرب وجود دارد، یک فهرست طولانی هم از طلاق های زود هنگام آنها در دست است که برخی از آنها نه تنها هدف این ستارگان از ازدواج را بی معنا جلوه می دهند، بلکه به کل عقل و منطق آنها را هم زیر سوال می برند!

رودولف والنتینو و جین آکر: سال ازدواج: ۱۹۱۹ / دوام ازدواج ۶ ساعت! / ستاره مشهور سینمای صامت و بازیگر تازه مطرح شده آن دوران، جشن عروسی باشکوهی گرفتند اما صبح روز بعد پس از یک دعوای شدید از هم جدا شدند. کسی علت جدایی این زوج را نفهمید. هر چند پیشخدمت هتل محل اقامت آنها ادعا می‌کرد که آنها بر سر نحوه صبحانه خوردن دعوا کرده‌اند. طلاق این دو از لحاظ رسمی ۳ سال بعد ثبت شد اما رودلف و جین طی این سه سال، به جز همان ۶ ساعت اولیه، حتی یک ثانیه هم در کنار هم نبودند.

درو باریمور و جرمی توماس: سال ازدواج: ۱۹۹۴ / دوام ازدواج: ۳ روز / دروباریمور، دختر شرور ‌هالیوود در دهه ۹۰ بود. ازدواج او با جرمی توماس تنها ۳ روز و ازدواج او با تام گرین در سال ۲۰۰۱ تنها پنج ماه دوام آورد. او در بین این ۲ ازدواج دوبار به علت اعتیاد به مواد مخدر به مرکز ترک اعتیاد فرستاده شد و هر ۲همسرش اعتیاد وی به مواد مخدر را علت جدا شدن از وی ذکر کردند.

لیزاماری پریسلی و نیکلاس کیج: سال ازدواج: ۱۹۹۵ / دوام ازدواج: ۳ ماه و ۲۴ روز / لیزا ماری پریسلی، دختر الویس پریسلی، خصوصیات پدرش را ارثنبرد و نه بازیگر موفقی شد نه خواننده ای محبوب. او در زندگی زناشویی هم چندان موفق نبود البته ازدواج اولش با دنی کو ۶ سال و ازدواج دوم او با مایکل جکسون۱۹ ماه دوام آورد. لیزا ماری، سومین بار با نیکلاس کیج که در آغاز راه شهرت و عاشق موسیقی الویس پریسلی بود، ازدواج کرد اما فقط ۱۱۴ روز بعد، از او جدا شد. ازدواج چهارم او هم فقط ۱۶ ماه دوام آورد.

الیزابت تایلور و نیکی هیلتون: سال ازدواج: ۱۹۵۰ / دوام ازدواج: ۸ ماه / الیزابت تایلور در سال ۱۹۵۰ نوزده ساله بود که با نیکی هیلتون، هتلدار معروف و یکی از شرکای هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون(متعلق به پدربزرگش پاریس هیلتون) ازدواج کرد اما خیلی زود از او جدا شد. او بعدها در مورد این ازدواج گفت: «تقصیر من بود. من آن زمان از لحاظ ظاهری کاملاً شبیه یک زن بالغ اما از لحاظ ذهنی مثل یک کودک بودم.» الیزابت تایلور، بازیگر مشهور در میان سینمایی‌ها رکورددار ازدواج بود. او در مجموع طی۵۰ سال ۸ بار ازدواج کرد که طولانی‌ترین آنها ۹ سال دوام آورد. ازدواج هفتم او با مردی بود ۲۲ سال کوچکتر از خودش.

بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی است که گاهی حواشی پر سر و صدایی درباره اعتیادش به مواد مخدر، چند بار ازدواج و رفتارهای غیرطبیعی منتشر می شود. بریتنی فقط ۵۵ ساعت بعد از ازدواج با جیسون الکساندر، یکی از دوستان قدیمی خود در شهر لاس‌وگاس، از او جدا شد.

او به خبرنگاران گفت که هدفش از ازدواج، فقط تجربه اندوزی بوده است. همان زمان گفته می‌شد این کار این ستاره جنجالی هم برای جلب توجه رسانه‌ای بوده است.

اما درمیان سینمایی ها، ازدواج هایی که لقب کوتاهترین و طولانی ترین را به خود اختصاص داده اند، باز هم یافت می شود. کوتاهترین ها عبارتند از: ۱- اوا براون - آدولف هیتلر: ۱روز / ۲- آدرینه لاروسا- استیون سیگال: ۱ روز/ ۳- لیندا همیلتون - جیمز کامرون: ۸ ماه/ ۴- کنیتا دردریان - فرانکی: ۱۱ ماه۵/ ۵- جولیا رابرتز - هیل لاموت: ۲۱ ماه/ ۶- بریتنی اسپیرز - کوین فدرلاین: ۲ سال/ ۷- پاملا اندرسون - تامی سی: ۲ سال