تهرانی ها منتظر باران باشند

به گزارشافکارنیوز،محمد اصغری، کارشناس ارشد سازمان هواشناسی اظهار داشت: تهران در ساعات آینده از امروز تا یکشنبه بعدازظهر، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده و در این زمان در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود؛ در واقع بارش باران از امروز تا یکشنبه در پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا نیز استان‌های شمالی سواحل خزر و سواحل غربی بارانی خواهد بود، ادامه داد: از روز شنبه با نفوذ هوای سرد به سواحل خزر بارش باران شدت می‌گیرد و تا یکشنبه ادامه داشته و مواج خواهد شد.

*بیشترین شدت بارش باران در گلستان و شرق مازندران در روز یکشنبه


کارشناس ارشد سازمان هواشناسی گفت: بیشترین شدت بارش باران در گلستان و شرق مازندران در روز یکشنبه رخ خواهد داد و یکشنبه سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور بارش باران، برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و شنبه شب باد‌های غربی شدید در تهران، قم و شمال اصفهان سمنان وجود خواهد داشت.

وی افزود: در دو روز آینده شمال غرب و دامنه‌های البرز ابرناکی، رگبار باران و وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود؛ امروز و شنبه وزش باد‌های جنوبی نیز نسبتاً شدید در سواحل دریای خزر و استان اردبیل و سواحل غربی رخ خواهد داد.

اصغری بیان کرد: در روز یکشنبه، شمال شرق کشور با کاهش دما مواجه خواهد شد و همچنین دمای هوای تهران از شنبه شب کاهش یافته و یکشنبه نیز خنک خواهد شد؛ همچنین شاهد کاهش ۵ درجهای دما پایتخت نیز در روز دوشنبه نسبت به امروز خواهیم بود.