به گزارشافکارنیوز،هر سبک زندگی خصوصیات خود را دارد و کسی نمی تواند این خصوصیات را عوض کند. اگر کسی دوست داشته باشد به سبک انسان های غار نشین زندگی کند، کسی نمی تواند او را از این راه بازگرداند. این روزها خانواده هایی در دنیا هستند که سبک خاص و عجیبی را برای زندگی انتخاب کرده اند که با آن ها در طول این گزارش بیشتر آشنا خواهید شد.

زندگی به سبک قرون ویکتوریا


" سارا کریسمن " یک خانم ۲۹ ساله است که به همراه همسرش این روزها سبک خاصی را برای زندگی انتخاب کرده اند. آن ها به سبک دوران ویکتوریا انگلستان زندگی می کنند و لباس های آن دوران را می پوشند و حتی وسایل خانه را نیز به همین سبک درآورده اند. این حالت از زمانی شروع شده است که " گابریل " همسر او سال گذشته یک لباس دوران ویکتوریا به سارا هدیه داد و از این زمان آن ها بیشتر به این دوران علاقمند شدند و حالا تمام کارهای خود را به سبک آن روزها در آورده اند.

زندگی درون کپسول


" مارتا ماسون " خانم معلولی است که بیش از ۶۰ سال از زندگی خود را درون دستگاه " شش آهنی " زندگی کرده است اما در این مدت هیچ وقت اعتماد به نفس خود را از دست نداده و همیشه برای زندگی بهتر تلاش کرده است. این خانم با این که وضعیتی سخت برای زندگی دارد و همیشه باید درون این دستگاه باشد اما از دبیرستان و کالج فارق التحصیل شده و نمره های خوبی نیز کسب کرده است. او همچنین یک کتاب به نام خود منتشر کرده و جالب تر از آن هر ماه مهمانی در خانه اش برگزار می کند. این خانم که این روزها بیش از ۷۰ سال سن دارد، در سن ۱۱ سالگی و پس از مرگ برادرش متوجه بیماری خاصی می شود. این بیماری باعثشد او فلج شده و مجبور به استفاده از " شش آهنی " شود.

زندگی با سوسک


" کایل کاندیلیان " جوان ۲۰ ساله ای است که رابطه عجیبی با سوسک ها دارد و از آن ها به مانند حیوانات خانگی نگهداری می کند. این پسر جوان که اهل آمریکاست این کار خود را یک عادت عجیب و غریب می داند. این دانشجو که از بچکی علاقه خاصی به حشرات داشته است، پیچیدگی بدنی و بافت های سوسک ها را دلیل اصلی علاقه خود به آن ها میداند. او به راحتی با سوسک ها ارتباط برقرار می کند در حال که مادرش یکی از مخالفان اصلی او به حساب می اید. او از کودکی سوسک های مختلف را جمع کرده است و حالا در گنجینه خود نزدیک به ۲۰۰ هزار سوسک نگهداری می کند که از ۱۳۰ نژاد مختلف هستند. برخی از سوسک ها او باید در شرایط آب و هوایی خاصی نگهداری شوند و برخی دیگر بسیار نادر هستند.

زنذگی به سبک ۱۹۸۶


خانواده کانادایی مک میلان چندی پیش تصمیم گرفتند یک سال تمام را به سبک مردم منطقه ای در کانادا و با استفاده از تکنولوژی های سال ۱۹۸۶زندگی کنند. خانواده مک میلان از اینترنت، تلویزیون های کابلی، موبایل و هر وسیله ای که پس از سال میلادی یاد شده به بازار آمده باشد استفاده نمی کنند. آقای مک میلان در این باره می گوید: ماجرا از آنجا آغاز شد که حدود یک سال پیش از پسر ۵ساله ام خواستم تا پس از چند روز که در خانه مانده بود ما را در قدم زدن در یک ظهر آفتابی دلچسب همراهی کند، اما او باز هم ترجیح داد در خانه بماند و پای یک بازی کامپیوتری وقت خود را بگذراند.

زندگی با گربه


شاید داشتن یک حیوان خانگی مانند گربه خیلی هم عجیب نباشد اما خانم "لینا لاتانزیو" سبک عجیبی در نگه داری از حیوانات خانگی دارد زیرا این خانم این روزها نزدیک به 700 گربه در خانه خود دارد و به همه آن ها رسیدگی می کند. این خانم آمریکایی از سال 1981 این سبک زندگی را آغاز کرده است و از آن زمان تا به حال بیش از 19 هزار گربه خیابانی را بزرگ کرده و به طبیعت فرستاده است. خانه این خانم برای گربه های کالیفرنیا به عنوان یکی از ایمن ترین مکان ها به حساب می آید و گربه هایی زیادی به آن جذب می شوند.