وقتی درکنسرو ماهی موش پیدامی‌شود + عکس

به گزارش افکارنیوز، مردی ساکن استون برن روستایی در غرب لوتین دراسکاتلند پس از خریدن یک بسته غذایی از محصولات شرکت غذایی بین المللی تسکو(بانام تجاری Tesco) و قرار دادن آن در داخل فر برای پخت، پس از بازکردن آن از آنچه در داخل ظرف ریخت، شگفت زده شد.

به گفته وی پس از دیدن قطعه‌ای سیاه رنگ در میان تکه‌‌های ماهی آن را میگو فرض کرد اما پس از دقیق‌تر شدن به آن پاهای موش و دم آن برای وی محرز گردید و این بسته غذایی را به قیمت سه پوند از سوپر مارکت خریداری کرده بود.

وی پس از این اتفاق احتمال وجود جوندگان و جانوران دیگر در محصولات بسته بندی نظیر آب میوه‌ها دور از ذهن نمی داند.

وی سپس با تهیه و تنظیم گزارشی مبنی بر وجود موش در بسته بندی‌های صنایع غذایی تسکو و با همکاری صاحب سوپر مارکت به عنوان شاهد شکایت نامه ای تنظیم و با ارائه آن به شورای شهر لوتین آن را رسانه‌ای کرد.

پس از این اتفاق او قادر به غذا خوردن نیست و تاکنون فقط آب نوشیده است.

به گزارش این خبرگزاری در پی رسانه‌ای شدن این حادثه و در پی رسیدگی به شکایت وی جمعی از مسئولین وزارت بهداشت اسکاتلند طی جلسه‌ای و با حضور وی مقرر گردید تا تیم بازرسی ویژه‌ای برای نظارت و پیگیری شکایت وی به کارخانه صنایع غذایی تسکو فرستاده شود.

بیشتر در سال ۲۰۱۰، استفان فورس از کیدنگتون در آکسفورد شایر از پیدا کردن یک موش پخته شده دریک نان با نام همین شرکت(تسکو) پس از بازکردن بسته بندی خبر داده بود.

این کشف اخیر منجر به پرداخت غرامت ۵۰۰/۵ پوندی بهاسن مرد ۳۷ ساله و همچنین پرداخت ۱۱ هزار پوندی به وزارت بهداشت برای بازگشایی مجدد آن محکوم گردید.