کشف ۱۲ تن مواد مخدر در پایتخت

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ اردشیر مطهری در تشریج خبر فوق اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر از آغاز امسال عزم خود را برای پاکسازی ۴۰ نقطه‌آلوده پایتخت جزم کرد و از همان ابتدا بدون هیچگونه کوتاهی و استراحتی فعالیت خود را آغاز نمودند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار داشت: روز گذشته هم یکی از طرح‌های مبازره با قاچاقچیان و توزیع کنندگان خرده فروش و جمع آوری معتادان بی‌خانمان در سطح شهر تهران به اجرا در آمد و تا حال حاضر ماموران با تلاش ۲۴ ساعته خود موفق شدند ۱۴ قاچاقچی اصلی مواد مخدر و ۱۳۰ توزیع کننده خرده فروش را دستگیر و از این تعداد حدود ۲۳۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر که عمده آن را تریاک در بر می‌گیرد، کشف و ضبط کنند.

به گفته سرهنگ مطهری در خلال این طرح بیش از ۳۰۰ معتاد بی‌خانمان نیز از سطح شهر جمع آوری شده و به کمپ شفق جهت درمان و مداوا فرستاده شدند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه به دیگر دستاورد‌های پلیس مبارزه با مواد از ابتدای سال تا کنون اشاره کرده و گفت: ماموران زحمت کش این حوزه با علم بر اینکه مواد مخدر ضررات ریشه‌ای به جامعه وارد می‌کند فعالیت‌های خود را با دل و جان انجام داده و توانستند طی ۸ ماه گذشته ۴۸ باند مخوف مواد مخدر را بدون هیچگونه درگیری و خسارتی منهدم و تعداد ۱۱۸ نفر از اعضای این باند را به مقام معرفی کنند.

سرهنگ مطهری همچنین در گوشه‌ای از صحبت‌های خود از کشف ۱۲ تن انواع مواد مخدر در ۸ ماه گذشته خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق شدند برای اولین بار ۹۰ درصد معتادان بی‌خانمان را از ۴۰ نقطه آلوده تهران جمع آوری کنند و جهت درمان به کمپ‌های مربوطه انتقال دهند.

به گفته این مقام مسئول همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر با گشت‌های هدفمند و حضور در این مناطق این دستاورد بزرگ را تثبیت کرده و مردم را از حیثحضور خرده فروشان و معتادان خطرناک در امان داشته‌ است.

سرهنگ مطهری در پایان از مسئولان تقاضا کرد که با ساماندهی و افزایش ظرفیتهای کمپهای موجود در سطح شهر تهران پلیس مبارزه مواد مخدر در راستای پاکسازی ۱۰۰ درصدی شهر تهران از وجود معتادان پرخطر و بیخانمان یاری دهند.