مولاوردی فیس بوک را به خبرنگاران ترجیح می‌دهد

به گزارشافکارنیوز،شهیندخت مولاوردی که از سوی حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان معاون رئیس جمهور در دولت یازدهم منصوب شد پس از انتصاب خود به این سمت اظهار نظرها و گزارشات جلسات هیأت دولت را در صفحه شخصی فیس بوک خود منتشر می‌کند و از مصاحبه با رسانه‌ها اجتناب می‌کند.

به تازگی نیز گزینشی برخورد کردن در انجام گفت‌وگوها باعثشده است تا خبرنگاران اکثر رسانه‌ها با وجود تماس‌های پی در پی با وی و مدیر دفترش موفق به گفت‌وگو نشوند و در مقابل پیگیری‌های خود با این جمله مواجه شوند که شما در انتخاب تیتر اخبار حسن نیت ندارید!

حذف رسانه‌های منتقد راهی است که معاون رئیس جمهور در پیش گرفته است و این برخلاف شعار اعتدالی است که دولت یازدهم در سرلوحه کارهای خود مطرح می‌کند اما معاون دولت یازدهم خود به این شعار عمل نمی‌کند و تنها با رسانه‌هایی گفت‌وگو می‌کند که همسو با نظرات وی عمل کنند.

انتصاب یکی از مدیران یکی از رسانه‌ها به سمت مدیر روابط عمومی این معاونت باعثشده است که تنها گفت‌وگوها با این رسانه انجام شود و بقیه رسانه‌ها همچنان تلاششان بی نتیجه بماند.

این در حالی است که اظهار نظرهای مولاوردی در خصوص حذف جایگاه مشاور امور بانوان از دستگاه‌ها، ازدواج فرزند خوانده با سرپرست، تعطیلی زنان شاغل در روزهای آلودگی هوا و گزارش‌های جلسات هیأت دولت را خبرنگاران تنها از طریق صفحه شخصی فیس بوک وی پیگیری می‌کردند.

امیدواریم معاون دولت یازدهم در ادامه کار خود روندی را اتخاذ کند که رسانهها برای ارتباط گرفتن و انعکاس گزارش عملکرد وی با مشقت روبرو نشوند.