کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد روان گردان

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ مهدیان نسب در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اشراف اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر استان همدان در خصوص فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد روان گردان در سطح شهر همدان، موضوع دستگیری اعضای این باند به طور ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در پی تحقیقات انجام شده بر روی اقدامات این باند مشخص شد اعضای این باند قصد دارند یک محموله مواد روان گردان شیشه را با استفاده از دو دستگاه خودرو ار طریق تهران وارد استان کنند.

سرهنگ مهدیان نسب عنوان داشت: مأموران مبارزه با موادمخدر استان با استقرار در مبادی ورودی و کنترل خودروهای عبوری سرانجام موفق شدند خودروهای مذکور را شناسایی و پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی آنان را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی یک کیلو و ۸۱۰ گرم و همچنین در بررسی‌های میدانی به عمل آمده از محل سکونت اعضای این باند یک کیلو ۶۱۰ گرم روانگردان شیشه کشف شد.

سرهنگ مهدیان نسب اظهار داشت: در مجموع این عملیاتها ۳ نفر از اعضای باند دستگیر، ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۳ کیلو و ۴۶۰ گرم روان گران شیشه کشف شد.