کشف نیم تن مواد مخدر و هلاکت قاچاقچی مسلح

به گزارشافکارنیوز،احمد داوودی اظهار داشت: ماموران پلیس مواد مخدر و یگان تکاوری شهرستان سراوان، پس از اطلاع از حمل مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حاشیه شهر سراوان اقدام به کنترل مسیر این خودرو کردند.

وی افزود: سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سوی آنان کردند که با اقدام به موقع پلیس و طی یک درگیری مسلحانه خودرو متوقف و یکی از سرنشینان خودرو کشته و یک نفر دیگر دستگیر شد.

داوودی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو ۵۵ بسته ۱۰ کیلویی تریاک به وزن ۵۵۲ کیلوگرم و یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مقادیری مهمات کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی سراوان گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و سوخت طی سه روز گذشته، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

این مسئول تصریح کرد: در بازرسی از خودرو یک محموله تجهیزات پزشکی شامل ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه انواع وسایل پزشکی و دندانپزشکی به ارزش بیش از ۸۰ میلیون تومان کشف و ضبط و دو سرنشین خودرو که تبعه خارجی بودند، دستگیر شدند.

داوودی متذکر شد: در اقدام دیگری ماموران انتظامی شهرستان سراوان مقدار ۲۶ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق، ۱۸ رأس انواع احشام قاچاق، ۱۴ حلقه لاستیک را کشف و ضبط کردند.

وی اذعان داشت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و سوخت ۲۴ دستگاه خودرو توقیف و تعدادی متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.