پیکر ۶ شهید حادثه تروریستی عراق وارد ایران شد

به گزارش افکارنیوز، پیکر ۶ نفر از شهدای ایرانی حادثه تروریستی عراق بعد از طی مراحل قانونی از مرز خسروی وارد کشور شدند.

بر اساس این گزارش، یزدان کیوانی، علی خلیلی، رضا امانی، مرتضی پالار، کامران شبان، داریوش رییسی، احمد خواجه، علی شیخی نژاد، ساسان خواجه، قربان علی صمدی پور، محمد نصیری، اسماعیل خانه فروش، بهمن شفیعی و خسرو پاداش، چهارده شهید حادثه تروریستی عراق هستند که ۶ نفر از آنها وارد کشور شده و مابقی به دلیل سوختگی اجساد، بعد از شناسایی وارد کشور خواهند شد.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه در همین رابطه به خبرنگار مهر گفت: مراحل قانونی و اداری تحویل پیکر شهدای حادثه تروریستی عراق به دلیل مسائل مربوط به طف عراقی کمی طولانی شد اما بالاخره دقایقی قبل ۶ نفر شهید این حادثه وارد خاک کشور شدند.

شهریار حیدری گفت: سه نفر از مجروحین این حادثه نیز شب گذشته وارد کشور شدند و البته باخبر شدیم که ۵ نفر از هم وطنان مانیز از این حادثه جان سالم به در برده اند.

حیدری گفت: پیکر شهدا پس از انتقال به شهر کرمانشاه و طی مراحل اداری و قانونی و شناسایی به خانواده های آنها تحویل خواهد شد.

یک منبع امنیتی عراق شنبه شب اعلام کرد که یک گروه تروریستی وابسته به شبکه القاعده به کارگران و کارمندان یک شرکت ایرانی در عراق حمله کردند. بر اثر این حمله ۲۵ ایرانی در منطقه الندی از توابع بلدروز در استان دیاله به شهادت رسیدند.

این شرکت در احداث خط لوله گاز میان ایران و عراق فعالیت می کند. به جزئیات بیشتری اشاره نشده است. چند عراقی هم در این حمله تروریستی کشته شدند