به گزارشافکارنیوز،کرم دشتیان اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و آرامش در جامعه دارد و روز به روز شاهد تلاش بیشتر ماموران انتظامی در این مسیر هستیم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت امنیتی در شهرستان دارد و به فضل خدا تاکنون شاهد بیشترین همکاری بین مردم و نیروی انتظامی هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف جسد دختر ۲۲ ساله در چاه کشاورزی شهر ساحلی بنک خبر داد و خاطرنشان کرد: جسد دختری ۲۲ ساله در چاه کشاورزی در شهر بنک شهرستان کنگان استان بوشهر کشف شد.

دشتیان با بیان اینکه این دختر ۳۵ روز پیش از خانه متواری شده بود گفت: ۳۵ روز پیش خانواده مقتول با مراجعه به نیروی انتظامی خبر از مفقود شدن فرزندشان دادند.

وی افزود: پلیس با شروع تحقیقات به عموی ۳۳ ساله دختر مشکوک شد و او در بازرسی‌های اولیه اعتراف کرد که برادرزاده‌اش را با تهدید به یکی از مزارع اطراف شهر برده و پس از کتک‌کاری او را در یک چاه کشاورزی عمیق پرتاب کرده است.

فرمانده انتظامی کنگان ابراز داشت: عموی مقتول دلیل قتل برادرزادهاش را نافرمانی دختر از خانواده و مشکلات اخلاقی او عنوان کرده است.