به گزارشافکارنیوز،این ماجرا دوشنبه گذشته و با مرگ مادر مجید جهانپور، مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان شروع شد. پس از مرگ زن سالخورده، جسد او به سردخانه بیمارستانی در رشت منتقل شد تا خانواده‌اش مقدمات مراسم خاکسپاری وی را انجام دهند اما پیش از برگزاری این مراسم اتفاق عجیبی رخ داد.

مربی پیشکسوت فوتبال درخصوص این ماجرا می‌گوید: بعد از اینکه مادرم به‌علت کهولت سن جانش را از دست داد، قرار شد که جسدش تا چهارشنبه در سردخانه بماند و پس از آن مراسم خاکسپاری‌اش انجام شود. در این مدت ما همه مقدمات اجرای مراسم را فراهم کردیم و صبح چهارشنبه به بیمارستان رفتیم تا جنازه مادرم را تحویل بگیریم. د

رحالی‌که در قسمت سردخانه بیمارستان منتظر بودیم، به ما خبر دادند که از جسد مادرم خبری نیست. تعجب کرده بودیم و نمی‌دانستیم چه اتفاقی افتاده است. چندین‌بار کارکنان سردخانه آنجا را جست‌وجو کردند اما از جسد مادرم خبری نبود.

ناپدید شدن جسد زن سالخورده، مسئولان بیمارستان را بر آن داشت تا درخصوص این ماجرا تحقیق کنند. آنها متوجه شدند که یک روز قبل(سه‌شنبه)، درحالی‌که مجوز خروج جسد زن سالخورده دیگری از سردخانه صادر شده و تمامی مدارک نشان می‌داد که جسد این زن تحویل خانواده‌اش شده است، اما جنازه هنوز در سردخانه بود و از آنجا خارج نشده بود.

این مسئله نشان می‌داد که جنازه مادر مربی سابق فوتبال اشتباهی به خانواده زن سالخورده دیگر تحویل داده شده است. بنابراین مسئولان بیمارستان با این خانواده تماس گرفتند و از آنها خواستند که به بیمارستان بیایند.

اعضای این خانواده مدعی بودند که روز سه‌شنبه جسد مادرشان را تحویل گرفته و او را در یکی از روستاهای منطقه لشت نشا رشت دفن و حتی مراسم خاکسپاری نیز برگزار کرده‌اند اما وقتی جسد موجود در سردخانه به آنها نشان داده شد، شوکه شدند. جسد متعلق به مادر آنها بود و آنجا بود که فهمیدند به جای جنازه مادرشان، جنازه مادر مربی سابق تیم ملی را دفن کرده‌اند.
مجید جهانپور ادامه می‌دهد: وقتی فهمیدیم که جنازه مادرم در کجا دفن شده است، برای پس گرفتن آن اقدام کردیم.

در این میان رئیس بیمارستان نیز که متوجه اشتباه کارکنانش شده بود کمک زیادی کرد تا بتوانیم جنازه مادرم را پس بگیریم. برای این کار نیاز به مجوز قضایی برای نبش قبر داشتیم اما از آنجا که جسد در جای دیگری دفن شده بود، با نیابت قضایی راهی لشت نشا شدیم.

در آنجا با کمک رئیس بیمارستان توانستیم حکم قضایی برای نبش قبر را بگیریم و روز پنجشنبه راهی قبرستان روستای جیرهنده شدیم و با نبش قبر، جنازه مادرم را بیرون کشیدیم و در اختیار سردخانه قرار دادیم.

به این ترتیب روز جمعه مراسم خاکسپاری انجام شد این مراسم باعث شگفتی بعضی از شرکتکنندگان در مراسم ازجمله محمد مایلی کهن شد. چرا که آنها تصور میکردند در مراسم سوم مادرم شرکت کردهاند اما وقتی به رشت آمدند، مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری انجام شد.با این حال مادرم در وادی تازه آباد رشت به خاک سپرده شد و این ماجرای عجیب پایان یافت.