طالع شما در روز یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲

به گزارش افکارنیوز، ادب و احترام خود را حفظ کنید و به دیگران گستاخی نکنید. باید موقعیت اجتماعی خود را به خوبی حفظ کنید. در ضمن، مردم دوست ندارند به آنها خیانت شود یا دروغ بشنوند.

فال روزانه متولدین فروردین


امروز با همه وجود انگیزه برای انجام کارهای مختلف دارید. دوست داشته باشید یا خیر، باید کوهی از کارهای زیادی که در مقابل شما وجود دارند، را انجام دهید. برای انجام همه این مسوولیت ها باید باید برنامه ریزی درست و دقیق داشته باشید. باید بتواند با اولویت بندی درست کارها، همه آنها را در زمان مناسب به انجام برسانید. به دنبال رویدادهای دچار ناامیدی شده اید. عشق و عاطفه کمی خسته کننده به نظر می رسند. اما خیلی در این فاز باقی نمانید. اگر لازم است برای مدتی از هم دور باشید یا شاید لازم باشد با یکدیگر حرف بزنید و با همفکری هم راهکار مناسبی بیابید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت


امروز بسیار پرمشغله هستید. زمان بسیار خوبی برای تکمیل کارها است. شاید نظمی که امروز درون خود احساس می کنید باعثشود تا با تمرکز بیشتری کارهایتان را انجام دهید. احساساتی که خفه می شوند برای شما بسیار هم خوب هستند. همه چیز را به واقعیت های موجود محدود کنید و برای برطرف کردن مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نکنید. امروز باید بهترین لباس خود را بپوشانید و با آراسته ترین حالت ممکن به دیدار فرد موردعلاقه خود بروید. بهتر است در طول ملاقات برای حرف های خود احترام قایل شوید و در میان سخن یکدیگر نپرید. شاید دفعه بعد هیجان و سرگرمی بیشتری داشتید.


فال روزانه متولدین خرداد


امروز نمی توانید روی احساسات خود تمرکز کنید. البته، اگر خودتان را مجبور نکنید تا همه چیز را خیلی سریع و با عجله به انجام برسانید، کارها بسیار بهتر و نرمال تر پیش خواهند رفت. در مورد احساسات خود صادق باشید. اگر همه حرف ها را در دل خود نگه دارید باعثمی شود تا حس های منفی زیادی در زندگی پیدا کنید. لب آب یا به دل طبیعت بروید و در هوای آزاد قدم بزنید و یک غذای سالم و گیاهی میل کنید. امروز احساسات عجیبی دارید و می خواهید عشق بسیار عمیق خود را به فرد موردعلاقه تان ابراز کنید. این کار ایرادی ندارد اما بهتر است عمیق تر به آن فکر کنید و ترجیحا هیچ تصمیم قاطعی در مورد آینده نگیرید و چیزی در این رابطه به زبان نیاورید.


فال روزانه متولدین تیر


بخشی از زمان کنونی خود را به مسایل احساسی اختصاص دهید. خودتان هم متوجه می شوید لایق این مساله هستید. همیشه خود را درگیر رابطه و احساسات دیگران کرده اید و وقتی به خودتان می رسد، هیچ برای بیان یا حتی تصور کردن ندارید. آرام باشید و با آرامش فکری و فیزیکی به مسایل پیرامون فکر کنید. استرس داشتن به جسم شما نیز لطمه وارد می کند. خود را از شرایط روحی سخت دور کنید. امروز می توانید در مورد آینده و گذشته وارد مکاشفه شوید و برخی از حقایق آینده را پیش بینی کنید. در مورد رابطه عاطفی خود نیز بسیار معنوی و احساسی به همه چیز نگاه خواهید کرد و اگر به دنبال فرد دلخواهتان می گردید، او را می یابید. البته این فرد همچون شما به کار و سخت کوشی اعتقاد بسیار دارد.


فال روزانه متولدین مرداد


امروز در زمینه شغل خود بیش از همیشه احساساتی برخورد خواهید کرد. سعی کنید زندگی روزانه و عادی خود را از مسوولیت های کاری تفکیک کنید. اگر در کار خود با مشکلاتی روبه رو شده اید که توان اصلاح آنها را ندارید، شاید خوب باشد شغل خود را تغییر دهید. امروز درجه احساسی بودن شمابسیار بالا است و تلاش کنید بتوانید خود را در جریان زندگی نگه دارید. باید چهارچوب فکری خود را تغییر دهید. اکنون در شرایطی نیستید که بتوانید به فرد موردعلاقه خود در مورد آینده قول هایی بدهید. با چشمان باز و منطق ببینید چه کارهای برای هم می توانید انجام دهید و سپس تصمیم گیری کنید.


فال روزانه متولدین شهریور


مردم امروز نمی توانند با مسایل و مشکلات احساسی خود کنار بیایند و برای آن راهکار مناسب بیابند. آنها برای این منظور محدودیت هایی تعیین می کنند تا چیزی نبینند و نشنوند و چیزی آنها را آزار ندهد. خوب است شما این محدودیت ها را درک کنید و برای آن احترام قایل شوید. بهتر است امروز در وجود خود باقی بمانید و همه تلاشتان این باشد که حس مثبت خود را حفظ کنید. امروز بازتابی از آینده و گذشته شما است. امروز با احتیاط بسیار زیاد در مورد عشق خود به فرد خاصی رفتار می کنید و حس خاصی به او دارید. همین باعثمی شود بازخورد خوبی از رابطه خود دریافت کنید.

فال روزانه متولدین مهر


امروز از ابتدای صبح لحظه های سختی را دنبال خواهید کرد. اجازه ندهید موانع و مشکلات سد راه شما بشوند. شاید انتظارات زیادی از خود و زندگی داشته باشید و همین مساله شما را در انجام کارها و مواجهه با مشکلات خسته و ناامید می کند. خیلی به جزئیات مسایل دقت نکنید و ذهن خود را با مسایل بی ارزش پر نکنید. محافظت در برابر سختی ها به خودتان بستگی دارد. اگر قرار است برای نخستین بار به دیدار فردی بروید، بدانید لحظه های بسیار شاد و مملو از انرژی خواهید داشت. هر دو شما بسیار به هم شبیه هستید و متوجه می شوید تا چه اندازه با هم تفاهم دارید. از کجا معلوم، شاید این رابطه عمق بیشتری بیابد.


فال روزانه متولدین آبان


ادب و احترام خود را حفظ کنید و به دیگران گستاخی نکنید. باید موقعیت اجتماعی خود را به خوبی حفظ کنید. در ضمن، مردم دوست ندارند به آنها خیانت شود یا دروغ بشنوند. سعی کنید مشکلات خود را از دیگران جدا کنید و نگذارید ناراحتی های آنها باعثتغییر رفتار شما بشود. به طور عجیبی متوجه می شوید عشق و دوست داشتن چیزی نیست که امروز برایتان جذابیت داشته باشد. بیشتر در مود جدی و منطقی بودن هستید تا احساساتی و لطیف بودن. البته این احساسات گذرا هستند و خیلی روی آن تکیه نکنید.

فال روزانه متولدین آذر


امروز همه چیز را گردن کسی نیندازید. این قدر بزرگ شده اید که بتوانید مسوولیت کارهای خود را به عهده بگیرید و خوب را از بد تشخیص دهید. این را درک کنید همه چیز همیشه آن طور که شما می خواهید پیش نمی روند. گاهی در زندگی لحظه های تاریکی وجود دارد که گرایشات و لذت های دنیا را تحت شعاع خود قرار می دهند. بنابراین، همیشه باید با نظم و دیسیپلین زندگی را به جلو پیش ببرید. نیروهای امروز به شما این شهامت را می دهند تا بسیار جدی تر از همیشه در مورد مسایل احساسی یا زندگی عاطفی خود تامل کنید. شما و فرد موردعلاقه تان تصمیم می گیرید عمیق تر به رابطه کنونی خود فکر کنید و این ارتباط را بیش از قبل صمیمی کنید.


فال روزانه متولدین دی


امروز دوست ندارید هیچ نرمش یا انعطاف پذیری از خود نشان دهید و می خواهید همچون قبل بسیار تاثیر گذار و مستحکم به نظر برسید. همیشه سعی کنید به مسایل زندگی و کاری خود با دید واقع گرایانه نگاه کنید و احساسات سنگین و ناراحت کننده خود را در روند عادی زندگی دخیل نکنید. امروز دوست دارید از عشق و رابط های کنونی خود دست بکشید. به فردی فکر می کنید که چقدر یکدیگر را دوست داشته اید و با هم در هر زمینه ای تفاهم داشتید، اما او اکنون بسیار از شما دور است. این دوری به معنای اتمام این رابطه نیست. او برای یافتن خود و نیازهای واقعی خود به دوری و فاصله نیاز دارد و شما باید این مساله را درک کنید. صبور باشید و زندگی عادی خود را ادامه دهید.

فال روزانه متولدین بهمن


امروز نمی توانید کارهای خود را به درستی انجام دهید. احساس می کنید سوخت اشتباهی به شما تزریق شده است. این مساله در رابطه عاطفی و احساسی بدتر نیز هست و نمی توانید با حس های درونی خود ارتباط برقرار کنید. اما همه این مسایل گذرا هستند و خیلی زود به حالت عادی زندگی باز خواهید گشت. اختلافی که در رابطه عاشقانه شما پدیدار می شود چندان برایتان قابل قبول نیبست، اما از اینکه به او شانس دوباره بدهید، دریغ نکنید.


فال روزانه متولدین اسفند


تصور می کنید احساسات شما خفه شده است. اما هنگام بیان آنها زبان به دندان می گیرید و آنها را در دل خود مخفی می کنید. از اینکه در شرایط سخت ارتباطی حاضر شوید، خیلی هیجان زده و عصبی نشوید. در مورد مسایل احساسی نیز با مانع و مشکلاتی روبه رو می شوید. شیاد بهتر باشد کم یاز هم دور باشید این برای هر دو شمابسیار خوب است و می توانید بر خواسته های درون خود تمرکز بیشتری داشته باشید و به روح خود بیشتر رسیدگی کنید.