مسئولان شهرداری برای تصویب برنامه عجله نکنند
گروه اجتماعی -

احمد حکیمی پور عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعیافکار نیوزگفت: با توجه به حجم کار شورای شهر برای بررسی برنامه پنج ساله دوم شهرداری جلسات شورای شهر از ۲ جلسه به ۳ جلسه در هفته افزایش می یابد.

به گفته این عضو شورای شهر تهران برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران در کمیته ها و کمیسیونهای شورا و در هماهنگی با اعضای شورا و کارشناسان شهرداری در حال بررسی است و احکام، پیوستها، ماموریتها و سیاستها در این برنامه تعدیل شده و به نوعی تکمیل می شود.

حکیمی پور گفت: برنامه ارائه شده از سوی شهرداری نیاز به چکش کاری دارد و کمیسیونها اصلاحات خود را کلید زده اند.
به اعتقاد این عضو شورای شهر برنامه دوم شهرداری تهران چند بار میان شهرداری و شورای شهر رفت و برگشت خواهد داشت تا تصویب شود.

حکیمی پور به جلسات کمیسیون متبوع خود نیز اشاره کرده و گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران جزئیات برنامه را واکاوی کرده و پیشنهادات اصلاحی خوبی ارائه کرده اند.

حکیمی پور معتقد است اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری نباید برای تصویب برنامه عجله کنند؛ باید به گونه ای پیش بروند که دقتهای لازم و موشکافانه صورت بگیرد مخصوصا توسعه متوازن شهر به صورتی بررسی شود که در نهایت برنامه ای جامع و کامل تصویب شود که بتواند ۵ سال شهر را مدیریت کند.