توزیع مواد مخدر در بازار میوه و تره‌بار

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ مطهری در تشریح جزئیات کشف ۷۷ کیلو گرم مواد مخدر گفت: چند روز پیش ماموران اطلاعات حوزه مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با یک سری اقدامات فنی پلیسی از ورود یک محموله مواد مخدر از استان هرمزگان به بازار میوه و تره بار تهران مطلع شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: پس از چندین ساعت اقدامات فشرده ماموران توانستند محل و زمان دقیق ورود این کامیون را به تهران ردیابی کنند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: در این خصوص شب گذشته اکیپی از ماموران مبارزه با مواد مخدر جهت توقیف محموله اعزام شدند و در نهایت به محض ورود این کامیون به تهران آن را توقیف و راننده را به همراه خودرو جهت بررسی به پایگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در بررسی از خودرو ماموران موفق شدند حدود ۷۷ کیلوگرم تریاک را از میان بار خیار که در لوله پلیکا‌ جاسازی کرده بودند کشف و ضبط کنند.

به گفته این مقام مسئول انتظامی راننده که از وجود مواد مخدر بی اطلاع بود با اقدامات لازم پلیس را در راستای دستگیری متهمان اصلی پرونده یاری نمود.

سرهنگ مطهری در پایان خاطر نشان کرد: ۵ متهم اصلی این پرونده پس از چند ساعت کار پلیسی در بازار میوه ترهبار دستگیر و پس از اعتراف به بزه خود جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.