درخواست طلاق برای بچه دار شدن

به گزارشافکارنیوز،زن و مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده ونک دادخواست طلاق توافقی به قاضی یکی از شعب این مجتمع قضایی خانواده ارائه دادند. در ابتدای جلسه زن با بیان این‌که ۶ سال شوهرم مرا تحمل کرد و پا روی دلش گذاشت، اظهار داشت: دیگر زمان جدا شدن است تا شوهرم طعم پدر شدن را بچشد.

وی با اشاره به این‌که طی ۶ سال شوهرم از هر هزینه‌ای برای درمان بیماری‌ام استفاده کرد، افزود: ما با یکدیگر توافق کردیم که جدا شده و شوهرم به آرزوهایش برسد و من نیز هیچ شکایتی ندارم و تمام حق و حقوقم را به او می‌بخشم و برایش آرزوی خوشبختی می‌کنم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان این‌که همسرم را بسیار دوست دارم و او اصرار دارد که از یکدیگر جدا شویم، گفت: همسرم حاضر نیست فرزندی از پرورشگاه به سرپرستی بگیرد و می‌خواهد از او جدا شده و مجدد ازدواج کنم.

زن بار دیگر در مقابل قاضی پرونده بیان کرد: نمی‌توانم فرزند شخص دیگری را به سرپرستی بگیرم و یا از پرورشگاه فرزندی را تحت سرپرستی خود گرفته و با این امر کنار بیایم؛ بنابراین بهترین راه جدا شدن از شوهرم است تا حداقل او به خواسته‌های خود برسد.

مرد با بیان این‌که حاضر نیستم همسرم ناراحت باشد و هر کاری که او بگوید، انجام می‌دهم، اظهار داشت: اگر او بخواهد جدا می‌شوم و سختی این کار را تحمل می‌کنم تا او به آرامش برسد.

وی با بیان این‌که امروز دادگاه باید واسطه شود و نگذارد ما از یکدیگر جدا شویم، ادامه داد: با تمام این تفاسیر می‌خواهم همسرم به من فرصت داده و بتوانیم فرزندی را به سرپرستی قبول کنیم.

زن با بیان این‌که بارها در خصوص سرپرستی فرزند با شوهرم صحبت کردم و نمی‌توانم با این موضوع کنار بیایم، اظهار داشت: شوهرم می‌داند که نمی‌توانم با این موضوع کنار آمده و باید هرچه زودتر از هم جدا شویم.

قاضی پرونده بعد از اتمام صحبت‌های زن و مرد از آن‌‌‌ها خواست که گذشت داشته و زن از مرد جدا نشود.

وی بیان کرد: ۶ سال از زندگی مشترکتان می‌گذرد، درست است که فرزند نقش مهمی در زندگی دارد ولی زندگی‌تان را نابود نکنید چرا که حتماً راهی وجود دارد. همچنین قاضی پرونده در ادامه از زن خواست که با سرپرستی فرزند موافقت کند.

مرد در انتهای بیان کرد: نمی‌دانم باید چه کنم که زندگی ۶ ساله‌ام نابود نشود و همسرم ناراحت نشود.

بعد از صحبت قاضی پرونده، زن برای فکر کردن در خصوص درخواست مرد از طلاق منصرف شد. بنابراین حکمی مبنی بر طلاق توافقی صادر نشد و جلسه خاتمه یافت و رسیدگی به آن به دلیل تأمل بیشتر زن در راستای موضوع سرپرستی فرزند به روزی دیگر موکول شد.