به گزارشافکارنیوز،۱۵ مهر ماه سال گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز در جریان مرگ مشکوک پیرزن تنهایی قرار گرفتند.

در ادامه تیمی از ماموران با حضور در خانه این زن متوجه شدند " زهرا " با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است. آثار به هم ریختگی خانه نشان می‌داد عامل این جنایت برای سرقت وسایل خانه را به هم ریخته و به دلیل اینکه هویتش فاش نشود " زهرا " را با ضربه‌های چاقو از پا درآورده است.

با توجه به حساسیت ماجرا تیمی از کارگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با بررسی صحنه قتل احتمال دادند این جنایت از سوی قاتلی آشنا رخ داده است.

با تجسس‌های گسترده ماموران به یکی از همسایه‌های مقتول به نام میثم مشکوک شده و تحقیقات خود را بر روی وی متمرکز کردند. متهم به قتل اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت که هر از گاهی برای کمک به مقتول به خانه او رفت‌وآمد داشت.

مرد جوان در ادامه دستگیر و برای بازجویی‌ها به اداره آگاهی منتقل شد که در همان تحقیقات مقدماتی به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شده که متهم به قتل هفته گذشته به ریاست قاضی عرفانی‌زاده و با حضور چهار قاضی مستشار پای میز محاکمه قرار گرفت.

متهم به قتل در جلسه دادگاه با قبول اتهامش گفت: اعتیاد شدیدی به شیشه داشتم و به همین خاطر همسرم یک سال قبل از جنایت از من طلاق گرفت. برای تهیه مواد مخدر با مشکل مالی روبرو بوده به همین خاطر تصمیم به سرقت از خانه زهرا گرفتم. روز حادثه برای سرقت وارد خانه مقتول شدم که او متوجه حضورم شد و شروع به داد و فریاد کرد من هم با کاردی که به همراه داشتم چند ضربه به بدن او وارد کردم حالا هم از قضات دادگاه می‌خواهم مرا هرچه زودتر قصاص کنند.

پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه وارد شور شده و او را به قصاص محکوم کردند.