به گزارش افکارنیوز، باورتان می شود می توانید از مزه بستنی ای که همسرتان دوست دارد به نوع شخصیت او پی ببرید. دکتر آلن هریش، عصب شناس و رئیس موسسه تحقیقاتی درمانی بو و مزه در شیکاگو می گوید: «پژوهش های روانشناسی، ارتباط مستقیم میان طعم بستنی مورد علاقه و نوع شخصیت افراد را نشان داده است. زیرا مزه هایی که دوست داریم تقریباً همزمان با شکل گیری شخصیت در ذهن مان انتخاب شده اند و قطعاً با طرز فکر ما مرتبط اند و عمیقاً ریشه دار و پابرجا هستند.» بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم این تست خوشمزه را انجام دهید تا شوهرتان را بهتر بشناسید.

بستنی با طعم توت فرنگی

بررسی ها نشان می دهد مردانی که طعم توت فرنگی را انتخاب می کنند، البته نه به این معنی که همسر شما مردی خسته کننده است. او بیشتر از هر چیز به خانواده فکر می کند. او ارزش های سنتی را به خوش گذرانی های زودگذر ترجیح می دهد و معتقد است کانون خانواده ای سرشار از عشق، خانه ای راحت و آینده ای مطمئن، بزرگترین دستاوردهای زندگی هستند. همسری که عاشق طعم توت فرنگی است، یک حمایتگر عالی و یک فرشته نگهبان است. پس خوشا به حال شما.

بستنی با طعم وانیل

دکتر هریش، افرادی را که طعم وانیل دوست دارند، افرادی موفق و خونگرم می داند. او معتقد است این نوع مردان اهل معاشرت و آداب دان هستند و همیشه دوست دارند به دیگران کمک کنند. بنا بر پژوهش های موجود، بوی وانیل نه تنها باعثتقویت مغز می شود بلکه احساس سخاوت را نیز تحریک می کند. به همین دلیل همسرتان هرگز به درخواست دوستان برای کمک در کارهای باغبانی، گردهمایی های دوستانه یا حتی فرصت اضافه کاری برای پیشرفت در کارش(نه) نمی گوید و با اینکه از برنامه های پرمشغله خود راضی است، در پایان روز هم برای بودن کنار شما وقت دارد.

بستنی با طعم قهوه

دکتر هریش معتقد است کسانی که طعم بستنی قهوه را دوست دارند مثل شمعی میان جمع می درخشند. این افراد، سرزنده و پرانرژی هستند. قادرند در میهمانی ها نقش میزبان را در حد کمال ایفا کنند. آنها دیگران را با لطیفه هایشان سرگرم می کنند و در خانه نیز رفتاری متفاوت ندارند. همیشه مثبت و سرحال هستند و حتی در حال زدن چمن حیاط سوت می زنند و ترانه ای زیرلب زمزمه می کنند. زندگی از نظر همسر شما کاسه ای پر از گیلاس است که روی آن بستنی قهوه ریخته اند.

بستنی با طعم شکلات

دانشمندان می گویند عشق در اولین نگاه و علاقه به طعم شکلات هر دو یک ماده شیمیایی را که موجب تحریک احساسات در مغز می شود ترشح می کنند. پس تعجبی ندارد که طرفداران بستنی شکلاتی، مردان یا زنانی رمانتیک هستند که خانواده را در اولویت قرار می دهند. همسرتان با احساساتی بچه گانه دست شما را در جمع می گیرد و به همه می گوید چقدر دوست تان دارد و اگر فرزندان تان در انجام تکالیف خود و ورزش به کمک نیاز داشته باشند، اشتیاق مثبت او آنها را هم سر شوق می آورد.

بستنی با طعم گردویی یا بادامی

شوهر شما قطعاً قهرمان حلال مشکلات است. دکتر هریش می گوید: «مردانی که عاشق طعم گردویی یا بادامی بستنی هستند، روی جزئیات تمرکز بالایی دارند و عاشق رقابتند. محال است جایی که این مردان حضور دارند وسیله ای محتاج تعمیر باشد، چون مرد عاشق بستنی گردویی آن قدر مسئولیت پذیر است که هر کاری از سقف خانه گرفته تا تنظیم بودجه خانواده را با جان و دل می پذیرد و اتفاقاً کارش را نیز به خوبی انجام می دهد. مردانی که طعم بستنی مخلوط با گردو یا بادام را دوست دارند کارهایی از این قبیل را فرصتی برای اثبات خود به دیگران می دانند، زیرا پیروزی به آنها احساس رضایت می دهد. بنابراین با گفتن این جمله که «همیشه قهرمان زندگی شما هستند» به آنها انرژی مثبت بدهید.

راز/ شماره ۴۰/ نیمه اول بهمن ماه ۹۲/ صفحه ۸۸