دستگیری اعضای بزرگترین شبکه کیف قاپی

به گزارشافکارنیوز،ساعت ۱۱ شب دوم بهمن ماه یک مورد عربده کشی و تخریب خودروهای سواری در خیابان مولوی از سوی راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت به کلانتری مولوی اعلام شد.

ماموران کلانتری سریع در محل حاضر شده و در بررسی های اولیه متوجه شدند دقایقی پیش دو جوان شرور پس از تخریب خودروهای عبوری و پارک شده و ایجاد ناامنی در محل قبل از رسیدن ماموران متواری شدند.

ماموران دریافتند این دو پسر شرور که عضو بزرگترین باند کیف قاپی و زورگیری در پایتخت هستند و در حال حاضر نیز تحت تعقیب اداره ۱۸ پلیس گاهی تهران بزرگ به اتهام بیش از هزار مورد سرقت می‌باشند.

در ادامه ماموران تخصصی کلانتری به سمت مخفیگاه متهمان اعزام و طی یک اقدام ضربتی توانستند دو متهم را در داخل مغازه ای دستگیر کنند.

سرهنگ سیف‌الله نوایی، رئیس کلانتری مولوی در این باره گفت: بر اساس دستور قضایی این دو متهم برای بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم در اختیار کلانتری مولوی می‌باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل گسترده بودن فعالیت این دو کیف قاپ و بیشتر شدن مالباختگان از پایتخت نشینان تقاضا میشود چنانچه در چند هفته گذشته در محدوده مرکزی و جنوبی تهران از آنان کیف قاپی و یا زورگیری صورت گرفته است به کلانتری مولوی جهت شناسایی متهمان اقدام کنند.