دوربین مداربسته، دست سارق را رو کرد

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ ابراهیم حسن آبادی با اعلام این خبر گفت: یکی از کسبه شهر چهاردانگه به کلانتری بخش چهاردانگه مراجعه و عنوان داشت که از مغازه‌اش سرقت شده و موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تشکیل پرونده، تیمی از ماموران تجسس پلیس با حضور در محل وقوع سرقت و بازدید از وضعیت مغازه و محله، به بررسی احتمالات در خصوص سرقت و نحوه ورود سارق پرداختند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، ماموران متوجه شدند که در همان محدوده یک دوربین مداربسته نصب شده و با بازبینی فیلم دوربین موفق به شناسائی سارق شدند و در بازبینی فیلم مشخص شد نیمه‌های شب فردی با شکستن قفل‌های کرکره مغازه اقدام به سرقت از مغازه کرده است.

حسن آبادی عنوان کرد: بلافاصله چهره متهم از طریق سیستم رایانه پلیس استعلام و سوابق متهم به دست آمد و متعاقب آن حکم بازداشت و بازرسی منزل این متهم از سوی قاضی صادر و تیمی از ماموران برای دستگیری متهم به محل سکونتش اعزام شدند.

رئیس پلیس شهرستان اسلامشهر اضافه کرد: متهم به نام «عباسعلی» دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: در بازجوییهای پلیسی مشخص شد، متهم از سارقان حرفهای مغازه و لوازم خودرو بوده که پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.