دستگیری قاتل عمو پس از شش ماه فرار

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ بارونی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در این باره گفت: شهریور ماه امسال وقوع قتلی در شهرستان گناوه به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

این مقام مسئول انتظامی افزود: در ادامه تیمی از کارآگاهان با حضور در محل متوجه شدند مرد میانسالی با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده است. در جریان بررسی‌ها مشخص شد مقتول با برادرش به نام " کریم " بر سر یک زمین کشاورزی اختلاف داشت.

وی اذعان داشت: روز حادثه دو برادر دوباره با یکدیگر درگیر شده که پسر کریم پس از اطلاع از ماجرا عموی خود را با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسانده و متواری شده.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر اظهار کرد: تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری به نام " حامد " آغاز و تحقیقات نشان داد پسر جوان پس از قتل عموی خود از استان متواری شده است.

سرهنگ بارونی ادامه داد: تجسس‌ها ادامه داشت تا اینکه ابتدای هفته جاری ماموران دریافتند متهم فراری به شهرستان دشتی آمده و زندگی مخفیانه‌ای را در آنجا آغاز کرده است.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه حامد کارآگاهان او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند که متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد و گفت: وقتی متوجه درگیری پدرم با مقتول شدم در یک لحظه عصبانی شده و با اسحله‌ای که در خانه داشتیم به سمت عمویم شلیک کردم.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در پایان گفت: متهم به قتل پس از بازسازی صحنه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.