بهره برداری از مدرسه اهدایی بانک ملت در استان کردستان

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این واحد آموزشی با ۶ کلاس و در ۸۵۲ متر مربع زیربنا و ۱۱۰۰ متر مربع محوطه، ساخته شده و در اختیار دانش آموزان منطقه محروم موچش در استان کردستان قرار گرفته است.

مهندس زاهدی، استاندار کردستان در مراسم بهره برداری از این مدرسه، از مشارکت فعال بانک ملت در امر مدرسه سازی و ایفای مسوولیت های اجتماعی، سپاسگزاری کرد.

مرادی، مدیر شعب استان کردستان هم در سخنانی اظهار داشت: در یک دهه گذشته بانک ملت در ساخت و تکمیل بیش از ۵۰ مدرسه در مناطق محروم کشور مشارکت کرده ضمن این که این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود در طرح های تولیدی، عمرانی، مشاغل خانگی، اعطای وام ازدواج، ثبت نام حج عمره و خرید نقدی گندم کشاورزان حضور فعال داشته است.

وی با بیان این نکته که منابع مالی ساخت مدارس از محل صرفه جویی در بودجه های تبلیغاتی بانک ملت تامین شده است، ادامه داد: این مدارس هدیه ای از سوی ۲۵ هزار نفر از کارکنان متعهد و پرتلاش بانک ملت به دانش آموزان و آینده سازان مناطق محروم کشور است.

مدیر شعب استان کردستان با تاکید بر این نکته که ایران به دلیل نیروی انسانی متخصص و متبحر، جزو کشورهای ارزشمند دنیا به حساب می آید، تصریح کرد: در سال های اخیر در مناطق محروم استعدادهای خوبی ظهور کرده و بانک ملت خرسند است که توانسته قدم کوچکی در شکوفایی این استعدادها در مناطق محروم بردارد.

در مراسم بهره برداری از مدرسه اهدایی بانک ملت، معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، روسای ادارات آموزش و پرورش، توسعه نوسازی و تجهیز مدارس و جمع دیگری از مسوولان استان نیز حضور داشتند.